י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אייכלר מתנגד לבחירות: הדרך היחידה - הקמת ממשלה חלופית

חבר הכנסת אייכלר קרא במליאת הכנסת לנסות ולהרכיב ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית ולא להסתכן וללכת לבחירות. "האופוזיציה במצב הקיים גם לא יכולה להשיג בבחירות 61 מנדטים"

אייכלר מתנגד לבחירות: הדרך היחידה - הקמת ממשלה חלופית
ישראל אייכלר צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

בנאום במליאת הכנסת קרא ח"כ ישראל אייכלר לפעול להקמת ממשלה חלופית ולא ללכת לבחירות, כיוון שלדבריו, על אף הסקרים המעודדים, הגוש לא ישיג בהן רוב של 61. "אני קורא לכל נציגי הציבור האמוני, לכל מי שנבחר על ידי הציבור האמוני, לבוא ולהתאחד מיד להקמת ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית. אין צורך בבחירות כי כרגע הן רק מזיקות. הן הזיקו ארבע פעמים, לכלכלה, לחברה וגרמו לשנאה בעם. הם יזיקו גם בפעם הבאה", אמר

ח"כ אייכלר הסביר בנאומו: "הבחירות הזיקו לכלל האזרחים, ובפרט לציבור האמוני. חלק גדול מאוד מהציבור האמוני איבד את אמונו בכל המערכת הפוליטית, והם עלולים לשבת בבית בייאוש. הם רואים את חוסר האונים של הכנסת. דבר שגורם להשתלטות שאר זרועות השלטון שתופסים את מקומה של הכנסת. כל חלל סופו שיתמלא. כאשר הכנסת הופכת לקרקס, כל פקיד מלך דיקטטור וכל שופט הופך למחוקק. כל שוטר עושה מה שעולה בראשו נגד האזרח הנופל לידיו. זו סכנה גדולה לכל בר דעת".

"לכן", הבהיר אייכלר, "הדבר הנכון הוא שלא יהיו בחירות חמישיות עד למועד הנקוב בחוק. הפתרון הוא הקמת ממשלה בכנסת הנוכחית על ידי הנציגות האמונית, שהיא רוב גדול מבין חברי הכנסת. זו הדרך היחידה לצאת מכל הטרללת הזו שנכנסנו אליה", בחירות לפי אייכלר לא יסייעו. "כולם רואים שהממשלה לא יכולה להתקיים בגלל הרכבה הנוכחי. מצד שני כולם גם יודעים שהאופוזיציה במצב הקיים גם לא יכולה להשיג בבחירות 61 מנדטים", בניגוד להערכות הליכוד.

אייכלר מתעקש כי "הדרך היחידה היא הקמת ממשלה חלופית בתוך הכנסת הנוכחית", כשהוא תוקף, "בינתיים הורסים את הכלכלה, מחריבים את ארץ ישראל, מעלים את יוקר המחיה. עוד ועוד אזרחי ישראל שוקעים בתוך מעגל העוני. הם עניים בגלל שישנה אליטה שלטת שעושקת מהם מיסים ושולטת במיליון משרות ציבוריות שרובם אינם עובדים ואנחנו, כלל הציבור, משלמים את שכרם במיסינו. כל אלו חיים על חשבון עובדי המגזר הפרטי שמשלמים מיסים לא הגיוניים.

"ישנה חקיקה אנטי חברתית נוראה, כמו למשל "חוק השקיות" שנועד למנוע את הזיהום בים ומפריעים לתנינים לנשום. רק אתמול עסקנו בוועדה לפניות הציבור במחסור החמור בתחבורה ציבורית בפרפריה והדיון עסק בנוף הגליל. התחננתי בפני אנשי משרד התחבורה שכשל טוטאלית בהנגשת התח"צ לרוב חלקי הפריפריה: אתם נלחמים בניילונים מזהמים ובמקום שאנשים ייסעו באוטובוס אחד, הם נאלצים לנסוע ברכבים פרטיים, שהדלק הזה הוא המזהם הגדול ביותר. מצד אחד כוהני דת הסביבה מטילים מס על כלים חד פעמי, ומצד שני לא מסדירים תחבורה ציבורית נגישה. זו כפיה דתית של אנשי דת הסביבה", תקף

ישראל אייכלר בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד