י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הברכה של נשיא המועצת

הסיפור שמכה גלים: קנתה דברים לחתונה ללא חתן

מופת בשכונת רמות בירושלים: בחורה מבוגרת בלי חתן שנראה באופק, ערכה קניות לחתונתה לאחר שהאמינה בברכתו של נשיא מועצת חכמי התורה. הסיפור המלא

הסיפור שמכה גלים: קנתה דברים לחתונה ללא חתן
נשיא המועצת אמש במעונו צילום: באדיבות המצלם

אמש (רביעי) נערכה בירושלים חתונה מרגשת במיוחד, הכלה משכונת רמות בבירה שהייתה במשך שנים מעוכבת זיווג התחתנה בשעה טובה ומוצלחת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בהגיעה לגיל שלושים ושלוש בהמלצת קרובי משפחתה החליטה להגיע למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן ולתנות בפניו את צערה הגדול.

היה זה בעיצומו של החורף, הבחורה התחננה בפני נשיא המועצת שיברך אותה שתזכה בקרוב להקים את ביתה, הגר"ש כהן שהיה שקוע בתלמודו מלמל בפיו כמה מילים ובירכה, אך הבחורה התעקשה וביקשה בתחנונים שיואיל הצדיק לגזור ולהכריע את חתונתה.

ראש הישיבה הגר"ש כהן בפה קודשו הרים ראשו ואמר לה בזה הלשון: "עד פורים בע"ה תראו ישועה".

הבחורה יצאה בהתרגשות ממעונו של נשיא המועצת, וכבר למחרת בבוקר יצאה למסע של קניות לבגדים וכלים חדשים לקראת הקמת ביתה בקרוב, וזאת בלי חתן שעדיין נראה באופק.

הורי הבחורה קצת תמהו על התנהגותה המוזרה של הבחורה אך היא עמדה על דעתה בביטחון גמור ואמרה "הצדיק גזר, גמרנו, עד פורים. אני מתחילה להתכונן לקנות דברים לבית החדש".

ואכן, צדיק גוזר והקב"ה מקיים ואמונת חכמים לא שבה ריקם, ערב פורים תשפ"ב שמחה וצהלה מילאה את הבית בשכונת רמות בבירה לאחר שהבחורה המבוגרת מצאה את זיווגה בשעה טובה ומוצלחת.

הסיפור הכה גלים בשכונה, ברכתו המיוחדת של הגר"ש כהן שבגזרתו זכתה הבחורה אמש לעמוד תחת החופה. קודם חתונתה הגיעה הבחורה למעונו של חכם שלום כהן וכשהיא בוכה מהתרגשות ביקשה להודות על השמחה הגדולה בברכה שהתקיימה. ואכן ראש הישיבה בירכם בחמימות שיזכו ויעלה זיווגם יפה ויזכו לבנות בית נאמן בישראל.

חכם שלום כהן ברכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד