כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
שירות חדש

צ'ולנט עד הבית: המהפכה של Wolt מגיעה לבני ברק

מסעדות מוכרות וותיקות בעיר כבר התחברו לשירות המהפכני שיספק משלוחים עד הבית והעבודה • במקביל ניתן יהיה להזמין מוצרי צריכה שונים ממגוון בתי עסק, החל ממוצרי פארם, ספרים, מכשירי כתיבה ועוד

צ'ולנט עד הבית: המהפכה של Wolt מגיעה לבני ברק
צ'ולנט עד הבית צילום: FREEPIK

שירות המשלוחים המתקדם בעולם - מגיע לבני ברק: החל מהימים הקרובים, פלטפורמת המשלוחים Wolt החלה לפעול בבני ברק, עם מסעדות מוכרות מרחבי העיר והסביבה שמהן יהיה ניתן להזמין משלוחים לאן שתרצו. אלפי השליחים הכחולים הפועלים באזור המרכז יספקו שירות משלוחים ברחבי העיר ב"ה, כאשר המטרה היא לספק שירות לא רק למגוון המסעדות למהדרין ברחבי העיר, אלא גם לחנויות שונות בבני ברק, כולל מצרכי מזון, ספרים ועוד.

פלטפורמת המשלוחים כבר סיכמה על שיתוף פעולה עם מסעדות ובתי מזון גדולים ומוכרים בעיר, פיצריות, מסעדות אוכל יהודי, אוכל לשבת וכו', ובהן: 'פיצהלה', 'זיסלק', 'צנעני', 'בכור את שושי', ועוד רבים. בתקופה האחרונה החלה Wolt לאפשר ללקוחותיהם לסנן את המסעדות ע"פ קטגוריה של כשרות למהדרין - שנועד לתת לשומרי הכשרות חווית צריכה נוחה. המהלך שהחל לראשונה בירושלים זכה לתגובות חיוביות רבות בקרב שומרי הכשרות בעיר, וההתרחבות לבני ברק תאפשר לשומרי הכשרות להזמין מזון כשר למהדרין ממגוון מסעדות בעיר ובאזור גוש דן.

כאמור ניתן להזמין מגוון רחב של מוצרי צריכה שונים, החל ממוצרי פארם, ספרים, תשמישי קדושה, מכשירי כתיבה ועוד. נכון לעכשיו יש כבר לא מעט חנויות שזמינות למשלוחים כמו Be פארם, שיפי - מוצרי סלולר, שילב, פוקס הום וחנויות מתנות ומוצרים לבית באזור ב"ב.

ב-Wolt אומרים כי יש עוד מסעדות רבות בעיר שנמצאות בשלבים מתקדמים לקראת כניסה לשירות בעיר, ומגמת ההתרחבות בבני ברק צפויה להביא בסופו של דבר למאות מסעדות ובתי עסק בעיר שיאפשרו משלוחים באמצעות הפלטפורמה של Wolt.

ליאור אשכול, מנכ״לית Wolt ישראל: "המהפכה הצרכנית שלנו מגיעה לאחר חודשי עבודה רבים של היערכות והכנה - גם לבני ברק, ותושבי העיר החרדית הגדולה בישראל יוכלו ליהנות מהשירות המתקדם שמאפשר חוויית צריכה מעולה וחוסכת זמן יקר. אנחנו שמחים ומתרגשים לשרת את האוכלוסייה החרדית כבר זמן רב בירושלים, ומתכוונים להמשיך ולהרחיב את השירות של Wolt לעוד ועוד ערים בישראל, כולל לאוכלוסייה החרדית".

ירח טוקר, מנהל יחסי הציבור של Wolt במגזר החרדי אמר: "הכניסה לבני ברק היא מהלך משמעותי מאוד של Wolt במגזר החרדי, כאשר אנחנו מתחילים עם עשרות מסעדות כשרות למהדרין שכבר התחברו לשירות המשלוחים. במקביל מתנהלים מגעים מתקדמים מול מסעדות רבות נוספות ברחבי העיר במטרה להגיע לפריסה מקסימלית ברחבי העיר. ההתרחבות של Wolt לבני ברק היא המשך ישיר להתרחבות הפעילות בירושלים והיא בשורה צרכנית משמחת לכל תושבי העיר".

וולט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד