כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אין לו לשכה

פדיחות: בנט טעה בציוץ ובאמירויות תיקנו

במהלך ביקור הבזק של רה"מ בנט באבו דאבי, הוא צייץ לצד תמונה שלו עם שר החוץ של האמירויות, כי נועד עם הנשיא, שייח' מוחמד בן זאיד. חשבון דובר עברית מהאמירויות מיהר להגיב ולתקן

פדיחות: בנט טעה בציוץ ובאמירויות תיקנו
בנט ושר החוץ האמירתי צילום: קובי גדעון/ לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נחת היום (חמישי) לביקור בזק באבו דאבי ונועד תחילה עם שר החוץ של איחוד האמירויות, שייח' עבדאללה בן זאיד. אך אולי בגלל לשכתו המתפוררת וחוסר בכוח אדם, בנט צייץ בטעות, לצד התמונה שלו עם שר החוץ, כי פגש את נשיא האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד.

"הגעתי לפני זמן קצר לאבו דאבי כדי לפגוש את ידידי, הנשיא שייח' מוחמד בן זאיד, ולהביע את תנחומיי בפני משפחת המלוכה על פטירתו של השייח' ח'ליפה בן זאיד", כתב בנט, בציוץ אליו הוצמדה תמונה בה הוא נראה לוחץ את ידו של שר החוץ. "אנחנו בונים היום עוד קומה בקשר המיוחד בינינו, למען הצמיחה והביטחון של שתי האומות יחד", הוסיף בנט.

חשבון אותו מפעיל דובר עברית באיחוד האמירויות, קלט את הטעות הקריטית, וצייץ בתגובה: "זהו שייח' עבדאללה בן זאיד, שר החוץ של איחוד האמירויות".

ברשת לא פספסו את ההזדמנות להסתלבט על רה"מ בנט: "אני מתנצל, אנחנו עובדים קשה כדי שהחובבן הזה יפנה את מקומו ויוחלף על ידי האיש שבנה, יחד עם ההנהגה האמיצה שלכם, את שיתוף הפעולה החשוב בין המדינות והעמים שלנו", הגיב צייצן בטוויטר.

בהמשך צייץ בנט הבהרה: "בתמונה: בקבלת הפנים עם שר החוץ של איחוד האמירויות, שייח' עבדאללה בן זאיד".

 

נפתלי בנט מוחמד בן זאיד איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד