י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הרמת ראש"

האולטימטום של אורבך לבנט: יציבות, ממשלת נתניהו או פיזור הכנסת

לא אחת שמענו לאחרונה התבטאויות מפי 'מקורבים' לח"כ ניר אורבך כי הוא נמצא "על הקצה", אולם המשבר הקואליציוני הנוכחי נראה רציני | בשעה זו אורבך נועד עם בנט ומציב לו אולטימטום 

האולטימטום של אורבך לבנט: יציבות, ממשלת נתניהו או פיזור הכנסת
ניר אורבך צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מיד עם שובו של ראש הממשלה נפתלי בנט מביקור בזק של כמה שעות באיחוד האמירויות, הוא ממהר לזמן את חברו לסיעה, ניר אורבך לפגישה בקריית הממשלה, אחרי שווידא מולו כי לא יפרק לו את הממשלה בעודו בין שמיים וארץ בביקור המדיני.

ניר אורבך מצידו מציב בפני ראש הממשלה נפתלי בנט אולטימטום ומעניק לו ימים בודדים להביא לשינוי או שיביא לפירוק הממשלה והקמת ממשלה בראשות בנימין נתניהו או שיהיה האצבע ה-61 שיפזר את הכנסת בדרך לבחירות.

הח"כ שנמצא על הקצה יאמר לראש הממשלה בנט: "הבטחנו להקים ממשלה אזרחית - קיבלנו הרמת ראש לאומנית ערבית", כן הוא ישוב לדרוש מבנט שיפעל ליישר את המורדים, דבר שאין לו סיכוי, אחרת יפעל להקמת ממשלת ימין עם נתניהו ובמידה ולא, הוא יודיע כי יהיה האצבע ה-61 לפיזור הכנסת.

ראש הממשלה בנט מצידו יבקש מאורבך להעניק לו את כנס הקיץ, אז ממילא הממשלה תתפרק, כשנותרו עוד 7 שבועות עד שהכנסת תצא לפגרה נוספת ואולי אז יחזור השקט הפוליטי.

במקביל, בנט לא בוחל בשום אמצעי ושוחח אמש עם מירב, רעייתו של אורבך, בניסיון להשפיע על הח"כ שיכריע את גורלו, עד מתי יישאר בתפקיד ראש ממשלת ישראל.

ניר אורבך נפתלי בנט משבר קואליציוני משא ומתן קואליציוני פיזור הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד