י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"היתה טובה"

הסתיימה פגישת בנט ואורבך; סיכמו להיפגש שוב

חבר הכנסת ניר אורבך סיים הערב פגישה עם ראש הממשלה בנט, ברקע הדיווחים כי הציב לו אולטימטום בדמות שלוש אופציות שעומדות בפניו לנוכח המשבר הקואליציוני. מטעם השניים נמסר כי היתה פגישה טובה וחיובית והם סיכמו להיפגש שוב בראשון

הסתיימה פגישת בנט ואורבך; סיכמו להיפגש שוב
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בקרייה בתל אביב סיימו בשעה האחרונה ראש הממשלה נפתלי בנט וחבר הכנסת ניר אורבך פגישה דרמטית שארכה כשעתיים וחצי, בסיומה שיגרו השניים הודעה משותפת.

"הפגישה הייתה טובה", נמסר ללא פירוט תוכן השיחה, אך רמז לכך שניתן להבין מהסיכום כי ראש הממשלה וח"כ אורבך, ייפגשו פעם נוספת ביום ראשון הקרוב בשעות הבוקר. במטרה להמשיך את השיח.

כזכור, מוקדם יותר הערב פורסם כי ניר אורבך מציב בפני ראש הממשלה נפתלי בנט אולטימטום ומעניק לו ימים בודדים להביא לשינוי או שיביא לפירוק הממשלה והקמת ממשלה בראשות בנימין נתניהו או שיהיה האצבע ה-61 שתפזר את הכנסת בדרך לבחירות.

הח"כ שנמצא על הקצה הבהיר לראש הממשלה בנט: "הבטחנו להקים ממשלה אזרחית - קיבלנו הרמת ראש לאומנית ערבית", כן הוא ישוב לדרוש מבנט שיפעל ליישר את המורדים, דבר שאין לו סיכוי, אחרת יפעל להקמת ממשלת ימין עם נתניהו ובמידה ולא, הוא יודיע כי יהיה האצבע ה-61 לפיזור הכנסת.

ראש הממשלה בנט מצידו יבקש מאורבך להעניק לו את כנס הקיץ, אז ממילא הממשלה תתפרק, כשנותרו עוד 7 שבועות עד שהכנסת תצא לפגרה נוספת
ואז אולי יחזור השקט הפוליטי.

נפתלי בנט ניר אורבך משבר קואליציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד