א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
טרגדיה נוראה

במהלך החופשה: זוהר נהרג בתאונה מחרידה

צעיר יהודי מבריטניה נהרג בעת שהיה בחופשה באלבניה. הצעיר מלונדון לומד באוניברסיטת לידס, ויצא לחופשה לאחר שסיים שנה שלישית. "כולנו שבורי לב באופן בלתי יאומן מהחדשות הטרגיות על מותו של זוהר"

במהלך החופשה: זוהר נהרג בתאונה מחרידה
זוהר דין קולינס צילום: מתוך פייסבוק

סטודנט יהודי נהרג בתאונה במהלך חופשה באלבניה. זוהר דין קולינס, בן 22 מרות'רהיית' רובע סאת'ק בלונדון, סטודנט לפיזיקה מאוניברסיטת לידס, היה בחופשה עם חברים בריביירה האלבנית לאחר שסיים את השנה השלישית שלו באוניברסיטה. הוא השאיר אחריו הורים ושלושה אחים. משפחתו פתחה בקמפיין גיוס תרומות כדי להטיס את גופתו מאלבניה לבריטניה, ולסייע למשפחה בשעתה הקשה.

ממשפחתו נמסר: "כולנו שבורי לב באופן בלתי יאומן מהחדשות הטרגיות על מותו של זוהר ביום רביעי ה-1 ביוני, כולנו זוכרים את זוהר כאדם שנון עם לב טוב וחם, הוא היה באמת מיוחד ונגע בלבבות של רבים לאורך השנים, הוא מותיר אחריו משפחה גדולה הכוללת שלושה אחים, הורים, שני סבים וסבתות, בני דודים, דודים וקהילה של חברים קרובים".

התקשורת האלבנית דיווחה כי זוהר איבד באופן טרגי את חייו לאחר שנפל מהקומה השלישית של המלון. הוא הגיע לאלבניה לחופשה, אך לא ידע שזו תהיה החופשה האחרונה שלו. ממשטרת אלבניה נמסר, "אזרח אנגלי, נפל מהקומה השלישית של מלון, צוות חקירה פועל לבירור מלא של נסיבות האירוע"

אגודת הפיזיקה של אוניברסיטת לידס ספדה לזוהר, "הוא חבר יקר, ואדם מוערך להפליא". בפוסט נכתב: "אובדן זוהר מותיר חור ענק בחיינו והוועדה לא תהיה אותו דבר בלעדיו".

מאגודת הסטודנטים היהודים נמסר: "מחשבותינו עם המשפחה והחברים של זוהר וכל מי שהושפע מהבשורה הטרגית הזו. אם סטודנטים יהודים צריכים תמיכה, פנו לכל אחד מהצוות שלנו".

סטודנט אלבניה אנגליה לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד