י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מלחמת הישרדות פוליטית

לפיד: "מי שמסכן את הממשלה הזו - ישלם על זה מחיר"

יאיר לפיד, ראש הממשלה החליפי פרסם פוסט בערב שבת, בו התייחס למצב הפוליטי הסבוך ולאפשרות של הקמת ממשלה חלופית או בחירות | לפיד קורא לח"כים הסוררים לבוא ולהילחם יחד למען המשך קיומה של הממשלה

לפיד: "מי שמסכן את הממשלה הזו - ישלם על זה מחיר"
יאיר לפיד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

"אני אלחם על הממשלה הזו", כך פותח ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד פוסט שפרסם בערב שבת, בו התייחס למצב הפוליטי הרעוע, לפיו הסיכויים להפלת הממשלה גדלים ומאיימים מתמיד.

לפיד ציין בפוסט "אני מאמין בממשלה הזו, ואני אלחם עליה. מפני שהיא הדבר הנכון למדינת ישראל. מפני שייאוש הוא מצב רוח מטומטם. מפני שהאמת צריכה לנצח את השקר. אם הממשלה הזו תיפול, הלקח יהיה שהפוליטיקה שעובדת היא זו של הרעל וההסתה. אני מסרב להסכים לזה".

עוד הוסיף לפיד עם מסר מאיים לח"כים הסוררים ולח"כ ניר אורבך, "כל מי שמסכן את הממשלה הזו מבפנים, צריך לדעת שהוא ישלם על זה מחיר. אני מציע לכם עסקה טובה יותר: להילחם יחד על הממשלה הזו. להחזיק אותה. להחליט שאתם חלק מנבחרת מנצחת, לא מקבוצה שהפסידה לעצמה".

את הפוסט מסיים לפיד כשהוא כותב, "אם יקרה אסון והממשלה הזו תיפול מכובד השקרים, גם אז נמשיך להילחם. כולם יגידו, כמו בפעם הקודמת, שבטח נפסיד, והם ימשיכו להגיד את זה עד שננצח. עשינו את זה כבר פעם, אם צריך נדע לעשות את זה שוב. רק ביחד ננצח".

יאיר לפיד קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד