כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לא רק בישראל

משבר הדרכונים בבריטניה: אושפז לאחר שישן כמה חודשים במכונית

אדם נאלץ לישון במכונית לאחר שעזב את ביתו בתכנון לטוס לסעודיה, וממתין מאז ארבעה חודשים לדרכון, דבר שמונע ממנו לטוס לעבודה החדשה שלו. "אושפזתי בשל השהיה הארוכה במכונית"

משבר הדרכונים בבריטניה: אושפז לאחר שישן כמה חודשים במכונית
דרכון: אילוסטרציה צילום: Pixabay

מייקל ג'ונס, בן 25, מבריטניה, הגיע לבית החולים עם דלקת בחזה אותה הוא מייחס לשינה במכוניתו במשך כמה חודשים, ובעקבות כך הוא עלול לאבד את הצעת העבודה החדשה באוניברסיטה מובילה בסעודיה. מייקל היה מנהל מרכז ספורט, והיום הוא חסר בית וישן במכוניתו לאחר שנקלע למשבר עיכוב הדרכונים בבריטניה.

מייקל ג'ונס, מצא את עבודת החלומות שלו באחד ממתחמי הספורט האוניברסיטאיים המובילים בעולם בערב הסעודית, הוא הגיש בקשה לדרכון ראשון ב-28 בפברואר, בציפייה לקבל אותו תוך חמישה שבועות. נאמר לו שזה ייקח 10 שבועות אבל עדיין לא קיבל את זה 15 שבועות לאחר מכן. אם הוא לא יקבל את הדרכון ויטוס עד יום שישי הקרוב, הוא עלול לאבד את המשרה החלומית באוניברסיטת המלך עבדאללה למדע וטכנולוגיה בג'דה.

מייקל עזב את עבודתו הישנה באפריל ועבר מדירתו בבארי, דרום ויילס, בציפייה להיות כבר בסעודיה. הוא היה בטוח שהוא מקבל את הדרכון תוך כמה שבועות, ואז גילה כי הדרכון מתעכב, הוא נאלץ לעזוב את דירתו בגלל סיום החוזה, מאז הוא ישן במכונית שלו, הוא קיבל דלקת בחזה ואושפז בית החולים.

מייקל אמר ל'דיילי מירור': "זה סיוט. אני אהיה הרוס אם אאבד את העבודה - הזדמנות כל כך נהדרת, אני יודע שאני אחד מאלפים במערכת אבל כל העתיד שלי מונח על כף המאזניים". מייקל הוא לא היחיד, בדומה לישראל, גם בבריטניה משרד הפנים לא משתלט על הלחץ של הזמנת הדרכונים, ואנשים רבים מוצאים את עצמם ללא יכולת טיסה.

סעודיה דרכון בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד