כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
כסף קל

הרוויח כ-6 מיליון יורו לאחר הקמת מרכז בדיקות מזוייפות

גבר בן 20 מגרמניה יצר מרכז בדיקות מזויף של קורונה והרוויח כמעט 6 מיליון יורו מחברות ביטוח בריאות. בתוך ארבעה חודשים, האיש חייב את חברות הביטוח בכמעט 500,000 בדיקות וקיבל 5.7 מיליון יורו

בדיקות קורונה: אילוסטרציה
בדיקות קורונה: אילוסטרציה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בית המשפט המחוזי בפרייבורג בגרמניה האשים גבר בן 20 במרמה, לאחר שהונה מרכזי ביטוח רפואי בכמעט ששה מיליון יורו, כשהוא מדווח להם על מרכזי בדיקה שהקים, ושלח להם תוצאות בדיקות מזוייפות, כשהוא למעשה לא הקים שום מרכז בדיקה.

האיש הבין שהקמת מרכזי בדיקות קורונה הוא עסק משתלם, שכן חברות המבצעות בדיקות מקבלים החזר על ידי איגוד רופאי ביטוח הבריאות בגרמניה. הוא החליט להקים מרכז בדיקות הונאה בפרייבורג ליד הגבול הצרפתי. בעוד ש'מרכז הבדיקות' שלו מעולם לא ביצע בדיקות כלשהן, החשבוניות שלו עדיין אושרו על ידי חברת ביטוח בריאות גרמנית, ולאחר מכן הוא היה שולח אותן לאגודת הרופאים ששילמה את עלויות מרכז הבדיקות שלמעשה לא היה קיים.

בתוך ארבעה חודשים, האיש חייב את חברות הביטוח בכמעט 500,000 בדיקות וקיבל 5.7 מיליון יורו. אלא שסכומי הכסף האדירים בחשבון הבנק שלו הדליקו נורה אדומה בבנק, עובד בנק פנה לרשויות. לאחר חקירה הוקפא חשבון הבנק, והכסף חזר למקום ממנו הגיע.

על הצעיר נגזר תקופת מאסר של שנה על תנאי, ולאחריה יחליט בית המשפט אם להטיל עונש נוסף. בנוסף, עליו לשלם קנס של 1,500 יורו לארגון הרופאים אותו עקץ. על פי הדיווח של כלי תקשורת מקומיים, הנאשם הודה בבית המשפט כי 'מרכז הבדיקות המזויף של קורונה' הוא רעיון שהוא הגה תוך כדי מסיבה. הוא "רק רצה להראות כמה קל יהיה לרמות את איגוד הביטוח", אמר הצעיר.

הוא נרשם באיגוד רופאי ביטוח בריאות באינטרנט, ונתן כתובת ברחוב בפרייבורג, וחישב את המחיר של 491,000 בדיקות קורונה, לחודשים מרץ עד יוני.

גרמניה קורונה בדיקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד