י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כגלגל החוזר

הפרויקטור קורא לציבור: "לחזור לעטות מסיכה"

בעקבות העלייה בתחלואה פרויקטור הקורונה פרופ' סלמאן זרקא קורא לציבור לעטות מסיכה במקומות סגורים: "מקווה שלא נשתמש במושג גל". הוא סייג: "אנו לא במקום של מגבלות כרגע" | האזינו

הפרויקטור קורא לציבור: "לחזור לעטות מסיכה"
אילוסטרציה צילום: unsplash

פרויקטור הקורונה פרופ' סלמאן זרקא קורא הבוקר (ראשון) לציבור לחזור לעטות מסיכה בחללים סגורים כדי לא להידבק, בעקבות העלייה בתחלואת הקורונה.

זרקא אמר לרדיו 103FM: "ממליץ מאוד לציבור, במיוחד לאוכלוסייה בסיכון, לחזור ולעטות מסכה במקום סגור. אני לא זנחתי את המסכה והיא נמצאת אצלי בכיס והמשכתי להשתמש בה גם במעליות וגם בסופר. המלצה לכולם להשתמש במסכה במקומות סגורים".

"מה שאנחנו רואים זה קצה הקרחון בהקשר של כמות הבדיקות ואחוז החיוביים. ברור לחלוטין שיש לא מעט אנשים, בין אם לא נבדקים, בין אם נבדקים בבדיקה ביתית שאנחנו לא יודעים לנטר אותה".

יחד עם זאת הוא אומר: "הנתונים מראים מגמה של עלייה בשבוע האחרון. אנחנו מייחסים את זה לתת וריאנט ממשפחת האומיקרון. ראינו את התופעה הזאת קורית בדרום אפריקה, עכשיו היא קורית גם בפורטוגל, ולצערי היא קורית גם אצלנו. אני מקווה שהיא לא תייצר גם תחלואה גבוהה".

"אנחנו לא במקום של מגבלות כרגע. אנחנו רק בתחילת העלייה כרגע. אני מקווה שהיא לא תעלה מדי. אבל גם בגל 5 לא היינו בהקשר הזה במגבלות, ובטח לא חשבנו על מילים יותר משמעותיות מכך. יש כאן מחלה מאוד מדבקת, ואכן המגבלות לא בדיוק מועלות כאן", סיכם.

 

סלמאן זרקא קורונה מסיכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד