י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"לא יבחינו בהבדל"

הרשת הפופולרית נטשה? ברוסיה מצאו פתרון

לאחר יציאת רשת המזון המהיר מקדונלדס מהמדינה, ברוסיה כבר הקימו רשת חדשה שנראית דומה לרשת המקורית. "המטרה שלנו היא שהסועדים לא יבחינו בהבדל - לא באיכות ולא באווירה"

הרשת הפופולרית נטשה? ברוסיה מצאו פתרון
מקדונלדס צילום: unsplash

ברוסיה עושים מאמצים כדי להתמודד עם הסנקציות המשתקות שהטילו מדינות המערב בעקבות הפלישה בצבאית לאוקראינה. אחד הסמלים ליציאת חברות מערביות מהמדינה, הוא יציאתה של רשת המזון המהיר "מקדונלדס" מרוסיה, רק 30 שנה לאחר שנכנסה למדינה והפכה באחת לסמל מערבי לאחר נפילת הגוש הסובייטי.

לפי הדיווח, רשת מזון מהיר חדשה בשם Vkusno & tochka, ובעברית "טעים וזהו", תפתח 15 סניפים בעיר הבירה מוסקבה ובסביבתה, לאחר שענקית ההמבורגרים האמריקאית "מקדונלד'ס" הפנתה עורף למדינה בעקבות ה"מבצע הצבאי המיוחד" באוקראינה.

אולג פארוב, מנכ"ל Vkusno & tochka סיפר כי החברה צפויה לפתוח 200 מהמסעדות של הרשת האמריקאית ברוסיה בשם החדש עד סוף חודש יוני, ואת כל 850 הסניפים שנסגרו, עד סוף הקיץ. "המטרה שלנו היא שהסועדים לא יבחינו בהבדל - לא באיכות ולא באווירה", אמר פארוב בכנס.

אלכסנדר גובור, הבעלים החדשים של הרשת, אמר כי החברה מעסיקה 51 אלף עובדים נכון לרגע זה: "ביקשו ממני קודם כל לשמור על מספר העובדים כדי לספק עבודה לאזרחי רוסיה וזה מה שאני הולך לעשות".

רוסיה מקדונלדס מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד