י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הדינר הגדול בעולם

רכבת אווירית של נגידים לדינר ההיסטורי של מיר

התרגשות בעולם התורה: ישיבת מיר הישיבה הגדולה ביותר בעולם תערוך בי"א תמוז דינר ענק בשילוב ציון עשור להסתלקותו של ראש הישיבה הגרנ"צ פינקל זצ"ל בהשתתפות אלפים מהארץ ומהעולם באולמי ה'אבניו' בקרית נתב"ג. 'בחדרי חרדים' עם הפרטים הראשונים בפרסום ראשון 

רכבת אווירית של נגידים לדינר ההיסטורי של מיר
היכל ישיבת מיר בירושלים צילום: שלומי כהן

הדינר הגדול בעולם: ישיבת מיר תערוך מגה-אירוע לציון עשור לפטירת ראש הישיבה הקודם הגאון רבי נתן צבי פינקל זצ"ל, לרגל הדינר תגיע רכבת אווירית של גבירים מחו"ל לקראת האירוע. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בהפקת ענק שתיערך בעוד חודש בי"א תמוז במרכז האירועים אבניו בקרית שדה התעופה בלוד 1לאלפי תורמי ישיבת מיר מהארץ ומהעולם עם תוכנית מוזיקלית שלא הייתה כדוגמתה בעולם התורה.

אחרי כמה שנים שלא היה אירועי ענק בגלל הקורונה ובשילוב שנת העשור לראש ישיבה זצ"ל, החליטו לערוך בישיבה את הדינר הגדול ביותר שהיה אי פעם בהשתתפות אלפים מהארץ ומהעולם. הדינר יעלה על נס את דמותו של ראש הישיבה ומיועד לחזק את התמיכה באברכים למרות הגזירות של ממשלת השמד. בפעם הקודמת שבה נערך דינר למיר בארץ היה בשנת תשע"ז אז הוא נערך מלאת 200 שנה במלון דיוויד אינטר קונטיננטל בתל אביב.

בוועדה המכינה עמלים בימים אלה על השלמת התוכנית האמנותית, שתהיה ההפקה הכי גדולה שהייתה בציבור החרדי אי פעם. פרטי ההפקה נשמרים בסוד, אך נודע כי החזן איצ'ה מאיר הלפגוט יקח בה חלק ועוד מקהלות, זמרים, חזנים וענקי הזמר החסידי.

בעולם ההפקות מדברים שגם ברמה הקולינרית והתוכן שיהיה בדינר מדובר בסטנדרטים שטרם נראו כמותם בעולם הדינרים בישראל.

ישיבת מיר דינר אבניו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד