כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"ישראל מחזיקה בכספים שלנו"

המנהיג הפלסטיני: "הציבור הישראלי ממשיך לפנות ימינה"

ראש הממשלה הפלסטיני אומר כי אין בישראל פרטנר לשלום, וכי גם אם הממשלה תתחלף, הציבור ממשיך לפנות ימינה: "הממשל האמריקני לא רוצה לשוב לשולחן המו"מ כמתווך ומצד שני הממשלה הישראלית לא רוצה לנהל מו"מ"

המנהיג הפלסטיני: "הציבור הישראלי ממשיך לפנות ימינה"
מוחמד אשתייה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

מוחמד אשתייה, ראש הממשלה הפלסטיני, התראיין אתמול (שבת) לטלוויזיה הפלסטינית לראיון נרחב, בו הודה כי אין סיכוי ממשי לשלום עם ישראל.

אשתייה אמר כי הממשלה הנוכחית לא רוצה להגיע להסכם, אך גם אם תוחלף הציבור בישראל מושך ימינה. "גם אם תבוא ממשלה אחרת - הציבור הישראלי מוסיף לפנות ימינה".

הוא הוסיף ותקף את הממשל ביידן, ואומר שהם ירשו מהממשל של הנשיא הקודם, "הממשל האמריקני הנוכחי ירש החלטות מתקופת טראמפ בנושאים הקשורים בקונסוליה, ברמת הגולן, ירושלים וכיוצא בזה".

"היו לנו הבטחות מהאמריקנים, אך שום דבר לא בוצע חוץ מעניין הסיוע לאונר"א. הממשל האמריקני לא רוצה לשוב לשולחן המו"מ כמתווך ומצד שני הממשלה הישראלית לא רוצה לנהל מו"מ".

אשתייה הגיב גם למשבר הכלכלי, "ישראל מחזיקה בכספים שלנו, יותר ממיליארד ו-300 מיליון שקלים מכספי המיסים אצלה", טען, והוסיף: "ארה"ב נהגה לתמוך בנו כלכלית ב-500 מיליון דולר, אך היום הסיוע מאמריקה הוא אפס. גם מהמדינות הערביות לא קיבלנו סיוע חוץ מאלג'יריה".

הרשות הפלסטינית ישראל ממשל אמריקני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד