ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
עוד חיסול מסתורי?

בכיר במשמרות המהפכה נהרג ב"תאונת דרכים"

באיראן מדווחים על מותו של עלי קאמני, אחד מלוחמי יחידת התעופה והחלל בעיר ח'ומיין בתאונת דרכים. בדיווחים האיראניים נמסר כי ההרוג "הצטרף למספר הגדול של הקדושים". מותו של האיש מצטרף למותם של מספר אנשים במשמרות המהפכה שמתו בדרכים מסתוריות בחודשים האחרונים

בכיר במשמרות המהפכה נהרג ב"תאונת דרכים"
איש משמרות המהפכה עלי קאמני צילום: תקשורת איראנית

איש משמרות המהפכה עלי קאמני, לוחם יחידת התעופה והחלל, נהרג בתאונת דרכים בעיר ח'ומיין "לאחר שנים של מאמצים בלתי נלאים וכנים", תוך "שמירה על המהפכה ועל ערכי האסלאם ושירות המולדת", הוא "מילא תפקיד בהגנה על המולדת במהלך המשימות, השיג את רחמים וחסדים קדושים, והצטרף למספר הקדושים הרב" כך פרסמו כלי תקשורת באיראן המקורבים למנהיג העליון עלי חמינאי. ח'ומיין היא עיר במזרח צפונה של איראן.

מטעם משמרות המהפכה האיראנית נמסר בהודעה לתקשורת: "בהודעה זו, מברכים ומנחמים את מות הקדושים בנוכחות המנהיג העליון והמפקד העליון של האימאם חמינאי, אנשי איראן האסלאמית, המשפחה המכובדת ובני מפקדיו, פקידיו וחבריו במדינה. חיל משמרות המהפכה האסלאמית, מודיעים לתושבי מחוז מרקאזי שטקס ההלוויה וקבורתו של גופתו הטהורה יבוצעו במסגרת הצעדים וההנחיות של מטה הקורונה בעיר ח'ומיין".

בחודש הקודם ספגה הרפובליקה האיסלאמית מכה אחר מכה, כאשר חלק מהאירועים עדיין אפופים במסתורין. מדענים ובכירים נהרגו, אחד חוסל ביריות, אחר נפל מהגג, נוסף מצא את מותו מירי תועה, ועכשיו הגיע בכיר נוסף שמצא את מותו בתאונת דרכים. המכנה המשותף לכולם, כולם בכירים במשמרות המהפכה.

איראן משמרות המהפכה תאונת דרכים מוות מסתורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד