י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אבי היתומים

הרבי מבעלזא רקד עם החתן היתום במשך חצי שעה

עין לא נותרה יבשה בסיום שמחת האירוסין לנכדו של האדמו"ר מבעלזא במוצאי שבת עת רקד הרבי עם חתן יתום שאביו נפטר בשבת הגדול. הרבי רקד עמו במשך זמן כשהוא מצרף את הסבים ואחיו הצעיר של היתום. צפו בתיעוד שלא ישכח מחסידי בעלזא. צפו בתיעוד

הרבי מבעלזא רקד עם החתן היתום במשך חצי שעה
הרבי מבעלזא בריקוד עם החתן היתום צילום: אנשיל בעק

אבי היתומים: במוצש"ק נערכה שמחת האירוסין לנכדו של האדמו"ר מבעלזא החתן ישראל מנחם נחום רוקח, בשמחה העצומה בו השתתפו המוני החסידים ובראשם הדודים האדמו"רים מויז'ניץ, השתתפו גם כשלושים חתנים בלעה"ר המתחתנים השבוע שנערך להם מעין שמחת פאר-שפיל.

עם סיום השמחה הגדולה רקד הרבי עם החתנים כמידי שבוע. הרבי רוקד עם החתנים כמידי במוצאי שבת קודש, כאשר בכל דקה רוקד עם חתן אחר וכך מחליפים בין החתנים שיחזיקו בידיו של הרבי, השבוע קרה משהו חריג כשהרבי רקד עם החתן אהרן קוט בן האברך היקר הרה"ח ר' שמשון ז"ל מפארי וחשובי אברכי חסידי בעלזא שהתגורר בקרית בעלזא בירושלים, שנלב"ע לפני חג הפסח השנה לאחר שסבל מייסורים ומחלה.

הרבי החל לרקוד ריקוד מיוחד וארוך במשך זמן רב בדביקות עילאית, בהמשך קרא הרבי לסבו של החתן - העסקן הרה"ח ר' הרשל למברגר מטובי העסקנים בחצר הקודש בעלזא והכניס אותו שיצטרף לריקוד ביחד עם החתן, בהמשך הצטרף אליו גם סבו של החתן שהגיע מאמריקה במיוחד להשתתף בשמחה הרה"ח ר' אברהם קוט מבורו פארק, בעיצומו של הריקוד הסוחף לקח הרבי לידו גם את אחיו הצעיר של החתן הילד ישראל קוט והחל לרקוד עמו בריקוד סוחף וסוער.

בריקוד עם הילד היתום

חברי המקהלה של בעלזא החלו בשירת הניגון שהלחין הרבי לפני שלש שנים בשמחת נשואי נכדו, 'כי אנו עמך ואתה אלוקינו.. אנו בניך ואתה אבינו', עין לא נותרה יבשה בקרב החסידים לנוכח המעמד המרגש.

בתוך כך, החתונה תתקיים בלונדון ולכבוד השמחה ימריא הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח בנו של הרבי יחד עם רעייתו הרבנית להשתתף בחתונה.

היתומים אומרים קדיש לאחר תפילת מעריב

הרבי מבעלזא יתום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד