כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי חודשים בטיפול נמרץ

ראש הישיבה הגיע לישיבה ושוחח עם הבחורים

אחרי חודשים של אשפוז חזר ראש ישיבת רכסים הגאון רבי רפאל אליהו ציון סופר, לישיבתו ומסר למרות חולשתו, ועד ב'נפש החיים' לקבוצת בחורים. ביציאה אף שוחח ברכבו בלימוד עם הבחורים וביקש להמשיך להתחזק לרפואתו השלמה

ראש הישיבה הגיע לישיבה ושוחח עם הבחורים
הגרא"צ סופר בביקור בישיבה צילום: באדיבות המצלם

שמחה פורצת גבולות בישיבה הגדולה רכסים: לאחר חודשים ממושכים וקשים שבהם היה מאושפז ראש הישיבה הגאון רבי אליהו ציון סופר במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים ועבר תקופה ארוכה של טיפולים מורכבים ומסובכים בגופו, הגיע ראש הישיבה לביקור בזק וקצר מאד בהיכל הישיבה לשמחת רבני ובחורי הישיבה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי עקב חולשתו המרובה ומצבו הבריאותי הרופף של ראש הישיבה, מסר רק וועד מוסרי קצר בספר 'נפש החיים' בהתאמצות מרובה לשתי קבוצות מצומצמות לבחורים מבחירי הישיבה. כמו כן ביציאתו מהיכל הישיבה התעכב ראש הישיבה מס' דקות ברכבו פלפל עם בחורי הישיבה וענה בקצרה על שאלותיהם בלימוד.

הרב סופר התבטא ואמר למס' בחורי הישיבה שמרגיש שמאז תחילת זמן קיץ שבחורי הישיבה חזרו לספסל הלימודים הוא חש הטבה ניכרת במצבו, מכוח התורה הקדושה.

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים לרפואתו השלימה של הגאון רבי רפאל אליהו ציון בן שולמית בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

הרב אליהו ציון סופר ישיבת רכסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד