ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אחרי 12 ימים

סוף טראגי לתעלומה: הגופה שנמצאה - של ספיר נחום ז"ל

בני משפחה של הצעירה ספיר נחום, שנעדרת מזה 12 ימים, קיבלו עדכון כי גופתה אותרה אתמול באזור רכסים | מעצרו של בן זוגה לשעבר, וולא חלאילה, הוארך היום בשמונה ימים נוספים. הוא חשוד בחטיפה ורצח של ספיר נחום ז"ל, גם אחיו נעצר

סוף טראגי לתעלומה: הגופה שנמצאה - של ספיר נחום ז"ל
החיפושים אחר ספיר נחום צילום: דוברות המשטרה

סוף טראגי: הגופה שנמצאה אתמול (ראשון) באזור רכסים, היא של הצעירה ספיר נחום אשר נעדרת מזה 12 יום. כך העלו בדיקות שנערכו במכון לרפואה משפטית באבו כביר. בני המשפחה הגיעו בשעות הבוקר למכון לצורך זיהוי הגופה, וקיבלו את הבשורה הקשה. במקביל, עצרה היום המשטרה את אחיו של בן זוגה לשעבר של נחום, שעצור אף הוא מאז נודע על ההיעלמות.

במשטרה מייחסים לאח מעורבות לקשירת הקשר לביצוע הרצח. מעצרו של בן זוגה לשעבר, וולא חלאילה, הוארך היום בשמונה ימים נוספים. הוא חשוד בחטיפה ורצח של ספיר נחום ז"ל.

בשעות אלו ובמסגרת החקירה המתנהלת, ממשיך צוות החקירה של היחידה המרכזית במחוז חוף לחקור ולפעול בזירה שבה נמצאה הגופה, יחד עם גורמים מקצועיים על מנת לאסוף ראיות.

אתמול הודיעה המשטרה כי כוחות של מחוז חוף איתרו סמוך ליישוב איבטין גופת צעירה, בתא שטח אשר שכבר סומן ונסרק. הגופה נמצאה בתוך באר מים ישנה ומשם נלקחה למכון לרפואה משפטית.

במהלך הימים האחרונים פעלו שוטרי משטרת ישראל בשילוב לוחמי מג"ב ומתנדבים במסגרת חיפושים וסריקות בשטחים נרחבים אחר ספיר נחום ז"ל. זאת בתנאי שטח מורכבים ובאמצעות שימוש באמצעים טכנולוגיים לרבות מסוק של היחידה האווירית, רחפנים, כלבנים, פרשים וכוחות רבים שפעלו על פי תוכנית חלוקה לתאי שטח.

החיפושים הנרחבים החלו לפני כשבועיים בכמה מוקדים באזור הצפון, לאחר שבני משפחתה של נחום בת ה-24, אשר יצאה מביתה ברחוב הרצל בעכו דיווחו כל היעדרותה. זמן קצר לאחר מכן עצרה המשטרה את בעלה לשעבר.

רצח ספיר נחום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד