כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ללא פחד

צפו: כנופיית שודדים גונבת תכשיטים ושעונים לאור יום

קבוצת שודדים חמושים ברחה עם שעונים ותכשיטים בשווי עשרות אלפי דולרים בוודברידג' ניו ג'רזי. במהלך השוד עובדת החנות שכבה על הרצפה כשמסביבה 8 שודדים מרוקנים את החנות, ואחד העובדים נראה מכופף בצד החנות מחכה שהסיוט יסתיים

צפו: כנופיית שודדים גונבת תכשיטים ושעונים לאור יום
המוכרת על הרצפה בעת השוד צילום: צילום מסך

בתיעוד ממצלמות אבטחה בעיר וודברידג' ניו ג'רזי ארה"ב, נראים כנופייה של שמונה שודדים כולם גברים, חמושים ברובים ולובשים בגדים כהים ומסכות סקי, פורצים לתוך החנות בצעקות ולאחר מכן תוקפים שני עובדים החנות. לאחר מכן השתמשו החשודים בפטישים ובכיסאות כדי לנפץ ויטרינות ולגנוב תכשיטים ושעונים, ונמלטו ברכב שטח מסוג מרצדס.

השוד אירע 15 דקות לפני הסגירה ביום שישי האחרון, קבוצת השודדים עקבו אחרי עובד דרך דלת הכניסה של העסק וכשהוא נכנס הם התפרצו אחריו, הם אילצו את עובדי החנות לשכב על הרצפה ואז ניפצו את הויטרינות והוציאו את התכשיטים מבפנים. למזלם של העובדים הפצועים הפציעות לא היה חמורות. שווי התכשיטים שנגנבו טרם נקבע.

האירוע כאמור התרחש ביום שישי האחרון, והמשטרה עדיין מחפשת אחר החשודים. השודדים רוקנו את החנות כשהם גונבים מגשים שלמים עם תכשיטים, וכל זה לאור יום ללא חשש, חלק מהשודדים מילאו תיקים אחרי שניפצו את הוויטרינה, וחלק ליקטו מכל הבא ליד, לקראת סוף השוד הם משכו מגשים עם תכשיטים כמה שיכלו לסחוב, בכל אותו הזמן עמד אחד מהם ושמר על הדלת.

שוד תכשיטים ניו ג'רזי שעוני יוקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד