י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פגישה חריגה

במעונו: המפכ"ל נועד עם האדמו"ר מגור

המפכ"ל קובי שבתאי נפגש היום עם הרבי מגור, כשלצדו רב המשטרה, נצ"מ הרב רמי ברכיהו | הפגישה נערכה בביתו של האדמו"ר בירושלים | השלושה, כך לפי המשטרה, שוחחו על שיתופי הפעולה של המשטרה עם החברה החרדית

במעונו: המפכ"ל נועד עם האדמו"ר מגור
המפכ"ל בכניסה לבית האדמו"ר צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי, נועד היום (שלישי) עם האדמו"ר מגור במעונו בירושלים. זאת, בין היתר, על רקע המהומות שפרצו בשבועות האחרונים בין אנשי החסידות לקבוצת הפורשים. בפגישה החריגה השתתף גם רב המשטרה, נצ"מ הרב רמי ברכיהו. זאת, במסגרת סבב פגישות שמקיים המפכ"ל עם רבנים ואדמו"רים בחברה החרדית.

על פי הודעת המשטרה, המפכ"ל סקר בפני האדמו"ר את התהליכים שמקדמים בארגון בכדי לחזק את הקשר של המשטרה עם החברה החרדית. המפכ"ל הציג בפני הרבי את תכניות המשטרה להקמת תחנות משטרה שומרות שבת בערים החרדיות, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', וסקר בפני האדמו"ר את אתגרי המשטרה.

מוקדם יותר דווח ב'בחדרי חרדים' כי הרב רמי ברכיהו, נפגש אתמול (שני) עם ראשי ורבני הקהילות החרדיות בקרית גת. מדובר במפגש ראשון מסוגו במסגרת שיתוף הפעולה בין המשטרה למגזר החרדי. בפגישה השתתפו רבני הקהילות הספרדיות, חסידויות באיאן, סלונים, "קהל חסידים" וראשי הכוללים המובילים בעיר.

נצ"מ הרב ברכיהו, עדכן את המשתתפים בפגישה על פרויקט חדשני בעיר, במסגרתו תחנת המשטרה בקריית גת תהפוך ל"תחנה שומרת שבת", בין היתר מבחינת האלקטרוניקה המופעלת בה.

בנוסף, כחלק מהפרויקט, תופעל "ניידת שבת" מיוחדת שתפעל בשכונות החרדיות בשבתות ובחגים, אשר יאוישו בשאינם יהודים.

האדמו"ר מגור קובי שבתאי מפכ"ל המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד