י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גולן לא נשאר חייב

ניר אורבך תוקף בפומבי: "הניסוי נכשל"

אורבך התייחס בחשבון הטוויטר שלו לדבריו של ח"כ יאיר גולן שכינה את נתניהו "מחלה ממארת" | לדברי אורבך: ‏"הניסוי נכשל" בין הייתר גם בגלל גולן | בליכוד גינו בחריפות ואף הגישו תלונה במשטרה נגד גולן בגין הסתה לאלימות

ניר אורבך תוקף בפומבי: "הניסוי נכשל"
ניר אורבך/יאיר גולן צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חבר הכנסת ניר אורבך תקף הערב (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו את דברי ההסתה של ח"כ יאיר גולן מ'מרצ' כלפי יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, והאשים את גולן כאחד הגורמים למשבר בקואליציה שאחראי ל"ניסוי הכושל" (כך מכנה אורבך את הממשלה הנוכחית הכוללת בתוכה את סיעות השמאל והערבים).

הסערה החלה בראיון שהעניק גולן ל'רדיו 90', בו תקף את נתניהו באופן בוטה, "אנחנו צריכים לגאול את ישראל מהמחלה הממארת ששמה בנימין נתניהו," אמר גולן, ועורר מהומה.

כאמור ח"כ ניר אורבך מיהר להתייחס לדבריו וציין כי ‏"הניסוי נכשל בין היתר כי גם ח"כ יאיר גולן לא השכיל להבין שבשביל לייצר שינוי אמיתי בפוליטיקה הישראלית, לא משנה אם זה מימין או שמאל לא צריך להשתמש בשפת ביבים". הגיב אורבך בטוויטר.

גולן לא נשאר חייב, ומיהר להגיב לדבריו של אורבך: "‏עכשיו הבנתי, הבעיה זו השפה. מאחזים בלתי חוקיים שממש לא מקובלים על רוב העם, זה אחלה. תג מחיר, זה נפלא. תקיפה של חיילי צה"ל - מה הבעיה? ניר, בשביל לייצר שינוי בפוליטיקה הישראלית צריך לומר בפשטות - ‏דמוקרטיה ושלטון החוק מעל הכל". השיב גולן.

עוד הוסיף סגן הרמטכ"ל לשעבר לתקוף: "כשיש הסכמה על כללי המשחק, ויש נכונות לשמור על כללי המשחק, אז יש חברה בריאה. מי כמוך, שספגת טונות של רפש בתקופה האחרונה, צריך להבין שהסכנה היא לא משמאל אלא רק מהכיוון של הביביזם ובן-גביריזם. נדמה לי, שזו הסיבה שהצטרפת לבנט, אז עכשיו אל תשתפן", עקץ גולן.

במפלגת הליכוד הגיבו בחריפות לדברים והגישו תלונה במשטרה נגד גולן בגין הסתה לאלימות נגד נתניהו.

"דברי ההסתה החמורים האלו ראויים לכל גינוי, מכל קצוות הקשת הפוליטית. גולן שביזה את זכר השואה בערב יום השואה, בעודו לובש מדים, כשהשווה בין מדינת ישראל לבין השלטון הנאצי", אמרו 'בליכוד'.

עוד הוסיפו בליכוד כי "הוא האחרון שיכול להטיף מוסר לליכוד ולעומד בראשו. אנו דורשים מבנט ומלפיד לגנות בקול ברור את ההסתה הפרועה של גולן", תקפו. 

 

ניר אורבך יאיר גולן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד