כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
על רקע ההתראות

גורמים בקהילה היהודית באיסטנבול: "סומכים על כוחות הביטחון"

לאור ההתראות הרבות נגד ישראלים בטורקיה, אומרים הערב גורמים בקהילה היהודית באיסטנבול: "אנחנו כיהודים מאמינים בוטחים בהקב"ה ששומר על עמו ישראל, וכמובן סומכים על כוחות הביטחון של טורקיה שעושים עבודתם נאמנה ושומרים על כלל האזרחים והתיירים המבקרים בטורקיה"

גורמים בקהילה היהודית באיסטנבול: "סומכים על כוחות הביטחון"
משטרת טורקיה: אילוסטרציה צילום: משטרת טורקיה

משרד החוץ של טורקיה פרסם היום (שלישי) הודעה שבה הוא מבהיר שהמדינה בטוחה, לאחר שישראל קראה לאזרחיה לעזוב את המדינה בעקבות חשש מפני התקפות של גורמים איראניים. "אזהרות מסע אלו נחשבות כקשורות להתפתחויות ומניעים בינלאומיים שונים. הרשויות הרלוונטיות שלנו נוקטות בכל אמצעי האבטחה הנדרשים במסגרת מנגנוני שיתוף הפעולה שלנו בנוגע למאבק בטרור".

בהודעה הוסיפו כי "טורקיה היא מדינה בטוחה" ו"ממשיכה להילחם בטרור", תוך ציון "תוצאות מוצלחות". הדברים נאמרו לאחר ששר החוץ יאיר לפיד קרא ביום שני לישראלים בטורקיה לעזוב לאלתר ולאזרחים לבטל כל תוכנית לנסוע למדינה.

הדברים הללו מגיעים על רקע דיווחים לפיהם סוכלה מזימה איראנית להתנקש בחיי ישראלים באיסטנבול וכי הרשויות הטורקיות חשפו רשת של סוכנים איראנים במדינה. לאחר הפרסום אומרים ל'בחדרי חרדים' גורמים בקהילה היהודית באיסטנבול: "אנחנו סומכים על כוחות הביטחון הטורקים".

עוד אמרו: "אנחנו כיהודים מאמינים בוטחים בהקב"ה ששומר על עמו ישראל, וכמובן סומכים על כוחות הביטחון של טורקיה שעושים עבודתם נאמנה ושומרים על כלל האזרחים והתיירים המבקרים בטורקיה".

טורקיה איראן קהילות יהודיות איסטנבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד