י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
זרועותיו הארוכות של פוטין

נעצר בשדה התעופה בבריטניה בחשד לריגול עבור רוסיה

גבר בשנות ה-40 לחייו נעצר בנמל התעופה גטוויק בלונדון ביום שני השבוע בחשד לריגול עבור ולדימיר פוטין. משטרת לונדון אישרה כי הוא עצור לפי סעיף 1 של "מעשה המתייחס לריגול וחבלה למדינת אויב". על פי החשד, החשוד היה בבריטניה בריגול מטעם משטר פוטין

נעצר בשדה התעופה בבריטניה בחשד לריגול עבור רוסיה
שדה תעופה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אדם נעצר בבריטניה בחשד לריגול עבור נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, כך דווח בתקשורת הבריטית. הגבר בשנות ה-40 לחייו נעצר בנמל התעופה גטוויק בלונדון ביום שני השבוע, ונשאר במעצר. משטרת לונדון אישרה כי הוא עצור לפי סעיף 1 של "מעשה המתייחס לריגול וחבלה למדינת אויב". על פי החשד, החשוד היה בבריטניה בריגול מטעם משטר פוטין.

מקור משטרתי אמר ל'סאן' הבריטי, כי "הוא נשמר תחת השגחה ונעצר כשהגיע לגטוויק כדי לנסות ולטוס מחוץ למדינה". דובר משטרת לונדון אמר ל'דיילי מירור': "אנו יכולים לאשר כי שוטרים ממפקדת הלוחמה בטרור של לונדון עצרו אדם בשנות ה-40 לחייו בנמל התעופה גטוויק ביום שני ה-13 ביוני בחשד לעבירות לפי סעיף 1 של חוק הסודות הרשמיים משנת 1911, הוא נלקח לתחנת משטרה בלונדון, שם הוא נמצא כעת במעצר המשטרה".

המעצר מגיע על רקע איום מצד רוסיה שאירופה תימחק מהמפה אם מדינות המערב יספקו טילים בעלי יכולת גרעינית לאוקראינה. האיום מגיע לאחר ששר החוץ לשעבר של פולין הציע כי לבעלי ברית נגד התוקפנות הרוסית באוקראינה, עשויים להיות בסיס חוקי לספק לאוקראינה נשק קטלני.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין מרגל משטרת בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד