כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי פגישתה עם אורבך

הח"כית מהקואליציה מודה: "זה הולך לכיוון פיזור הכנסת"

יו"ר הוועדה לביטחון פנים, ח"כ מירב בן ארי נפגשה אתמול עם ח"כ ניר אורבך והסיקה מסקנות • לדבריה: "זה לא מקרה סילמן ושיקלי" • והסכימה כי אין מנוס וכי "זה הולך לכיוון פיזור הכנסת"

הח"כית מהקואליציה מודה: "זה הולך לכיוון פיזור הכנסת"
הצבעה בקלפי צילום: אהרן קרון, פלאש 90

פרסומים מפתיעים למדי שעלו אתמול (שלישי) לכותרות, חשפו כי מספר בכירים במפלגת 'יש עתיד' בראשותו של ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד מבינים גם הם, כמספר חברים באופוזיציה, כי הממשלה סיימה את דרכה, ושוקלים להביע תמיכה בפיזור הכנסת, זאת נוכח החשש מהקמת ממשלת ימין בכנסת הזו בלעדיהם.

יו"ר הוועדה לביטחון פנים, חברת הכנסת מירב בן ארי מ'יש עתיד' התייחסה לטענות וסיפרה על פגישתה עם ח"כ ניר אורבך: "אנחנו חברים ובקשר טוב. ניר ואני מאוד התחברנו, אנו מדברים המון. הוא סיפר לי על הקשיים שלו, על הקושי בהתמודדות מול הבייס שלו, המגזר שלו, על ההפגנות, ומה שהוא עובר ביומיום. אני חושבת שאורבך באמת רגע לפני הסוף - זה לא סילמן ולא שיקלי, זה לא המקרה".

בהמשך, העריכה: "אני חושבת שזה יותר הולך לכיוון של פיזור הכנסת. אף אחד לא עומד במה שאורבך צריך לעמוד. אנחנו מתכוונים להילחם על הממשלה, לעשות הכול בשביל שהיא תישאר. אנחנו באמת עובדים ועושים".

יצוין כי בין אורבך לבן ארי שורר קשר טוב. השניים נפגשו אתמול (שלישי) עם מפקד מחוז ירושלים לפגישה מקצועית שנקבעה לפני כחודש, אך לאחריה הם נפגשו לשיחה פוליטית-אישית, אחרי הכרזתו של אורבך שיפרוש באופן זמני מהקואליציה. יו"ר מפלגתה יאיר לפיד ידע על הפגישה ביניהם והניסיון של בן ארי לשכנע את ניר להישאר בקואליציה, על אף שלכאורה זה אינטרס של לפיד שהוא יפרוש, כדי שהוא יכהן כראש ממשלת המעבר ולא נפתלי בנט.

על האלימות נגד צוותים רפואיים, אמרה חברת הכנסת בן ארי: "אנחנו חייבים לטפל בתופעה הזו. המחוקק צריך להתערב ולקבוע עונשי מינימום. אנחנו די תקועים בענייני חקיקה בכנסת".

מירב בן ארי פיזור הכנסת ניר אורבך בחירות לכנסת רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד