י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ללא גבאים

לפני הטיש הדרמטי: הרבי נסע לקברי צדיקים

דריכות בחצר חסידות פינסק קרלין לקראת הטיש בחצר החסידות מחר. הרבי קרא לכל החסידים להשתתף באופן חריג, והיום נסע לקברי צדיקים בצפון ולציון רבי יוחנן מקרלין זצ"ל בטבריה כשהוא מדיר מהנסיעה את הגבאים והמקורבים

לפני הטיש הדרמטי: הרבי נסע לקברי צדיקים
טיש בחצר חסידות פינסק קרלין צילום: שוקי לרר

מעורר עניין בעולם החסידות: בחצר חסידות פינסק קרלין הודיעו השבוע לקראת הטיש שיתקיים מחר (חמישי) בערב לרגל הילולת בעל ה'בית אהרן' מקרלין זיע"א כי רצונו של הרבי שכולם יגיעו לטיש בחצר החסידות. הטיש מעורר סקרנות רבה. 

יודעי דבר מספרים כי לאחר שניצל בחסדי שמים והיה מאושפז באחרונה בבית החולים לאחר שנפגע בראשו, הרבי מעורר את החסידים לנושא השלום בין חצרות קרלין לפינסק קרלין. 

ל'בחדרי חרדים' נודע בשבוע האחרון כי הרבי אומר שהוא מרגיש שהקב"ה נתן לו את החיים בחזרה במתנה והוא דורש ממנו להגביה יותר את הציבור ברוחניות ולקבל יותר את הנהגה על הציבור שלו ולכן הוא רוצה שהציבור יבוא לטיש.

כזכור, בחול המועד פסח האחרון ערך הרבי מפינסק קרלין טיש ראשון לאחר החלמתו לרגל הילולת רבי אהרן הגדול מקרלין כשבהלך הטיש הזכיר הרבי באורח היסטורי את קהילת קרלין סטולין ואמר: "ברוך השם שזכינו שהנכד של הרבי מוהר"י זי"ע מנהיג את קהילתו ביד רמה עם אלפי חסידים בכל העולם ההולכים בדרך רבותינו". 

היום נסע הרבי לצפון תוך כדי שהוא ממדר מהנסיעה את גבאיו ומקורביו ונוסע בעזרת אנשים מבחוץ, הרבי הגיע לבית החיים בטבריה, שם נשא תפילה בציונו של רבי יוחנן מקרלין סטולין זצ"ל, יחד עם מנין בראשות חתנו, בנו של האדמו"ר מסאסוב כשלאחר מכן נסע לתפילה בציון הרשב"י במירון. 

האם יש קשר בין הנסיעה לציון בטבריה לבין הטיש מחר, אין לדעת. הרבי מסתיר זאת גם ממקורביו הקרובים ביותר. 

פינסק קרלין טיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד