י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הוקם צוות חקירה מיוחד

המשטרה תגביר באופן משמעותי את החיפושים אחר מוישי קליינרמן

במסגרת המאמצים לאתר את הנער החרדי מוישי קליינרמן, המשטרה הודיעה הערב כי הוקם צוות חקירה מיוחד | מוקדם יותר נפגשו רב המשטרה, הרב רמי ברכיהו ורב מחוז ש"י, הרב חיים לוי עם בני המשפחה בביתם במודיעין עילית

המשטרה תגביר באופן משמעותי את החיפושים אחר מוישי קליינרמן
רב המשטרה עם משפחת קליינרמן צילום: באדיבות המצלם

המשטרה צפויה להגביר באופן משמעותי את החיפושים אחר הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עילית, שנעדר מזה 81 יום. לפי שעה טרם קיים קצה חוט בנוגע למקום הימצאו ובמשטרה בודקים את כל כיווני החקירה.

המשטרה הודיעה הערב (רביעי) כי בהמשך למאמצי משטרת ישראל בחיפוש אחר מוישי קליינרמן, ובהמשך להערכות מצב תכופות שמקיימים במשטרה אודות היעדרותו, שוחח המפכ"ל עם ראש אח"מ שמינה צוות חקירה מיוחד ביל"פ שומרון (היחידה לחקירת פשעים בשומרון), ולצידו יפעלו צוותי חקירה של אגף החקירות והמודיעין בכדי להתחקות אחר עקבותיו של מוישי.

הנעדר מוישי קליינרמן הי"ו.

"משטרת ישראל תמשיך לעשות את כל הפעולות הנדרשות על מנת להביא לאיתורו של הנעדר", נמסר מהמשטרה.

מוקדם יותר היום הגיעו רב המשטרה, הרב רמי ברכיהו ורב מחוז ש"י הרב חיים לוי, לפגישה עם בני המשפחה במודיעין עילית. הרבנים עדכנו את המשפחה על המאמצים שעושה המשטרה לאתר את הנעדר, ושמעו מהם על הדאגה הרבה שלא מרפה מהם מאז הפעם האחרונה שראו את מוישי.

לאחרונה פנתה המשטרה שוב ושוב לציבור הרחב, בבקשה לפקוח עין ולסייע בחיפושים. לפי המשטרה, קלינרמן נראה לאחרונה בתאריך 25.3.23 באזור מירון, אך מאז נעלמו עקבותיו. תיאורו, כפי שפרסמה המשטרה: מבנה גוף רזה, שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה. תיאור לבושו: לבש חולצה לבנה ומכנס בצבע כהה.

מהמשטרה נמסר: "כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה".

אולי עוד אפשר להציל את מוישי • קרן מיוחדת נפתחה לסיוע בחיפושים - לתרומות>>>

צוות חקירה מיוחד רמי ברכיהו קובי שבתאי מפכ"ל המשטרה מוישי קליינרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד