י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"תסתכלו לי בעיניים"

היתום הטרי תוקף את בנט: "מה כואב לך?"

בארי, בנו של לוחם הימ"מ נועם רז הי"ד, כתב הערב מכתב פומבי חריף לראש הממשלה בנט, ובו מחה על הרס הגבעה שהוקמה לזכרו של אביו; "מה כואב לך להשאיר את הגבעה הזאת בנוייה או שזו פריבילגיה רק של מחבלים רוצחים?"

היתום הטרי תוקף את בנט: "מה כואב לך?"
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

חצי יממה לאחר ההרס שהתרחש לפנות בוקר בגבעת 'נעם שיח', שהוקמה לזכרו של לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד, בסמוך לישוב עדי בבנימין, פרסם הערב (רביעי) בנו בארי, מכתב נוקב לראש הממשלה נפתלי בנט.

"למי שלא שמע, היום בבוקר פינו את גבעת נועם שיח שנבנתה לזכר אבא שלי בפעם הרביעית. יומיים אחרי ה30 לאבא - יום אחרי שקבענו מזוזה במקום", פתח הבן את המכתב הפומבי.

הוא תיאר את הפינוי האלים, "הם הגיעו ב4 בבוקר בלי צו, ולא נתנו לצלם. למרות שזה זכות חוקית בסיסית. הם הרביצו, צעקו, דפקו לילד קת בראש, הם זרקו ילדים מהגג של הבית כנסת ואיימו ברצח. הם החרימו ושברו פלאפונים שלא יוכלו לצלם".

לדבריו, "כל זה בגלל שהם יהודים. את הבית של המחבל מדיזנגוף ששחט יהודים ברחוב לא פינו, אבל בית כנסת מסכן שנבנה לזכר אבא שלי בגודל 3 מטר על 4 מטר אי אפשר להשאיר".

בארי סיפר על הקמת הגבעה: "הגבעה הוקמה מאחורי עדי עד, על גבול עיר ערבית חדשה שמוקמת בימים אלו, והנערים כאן שמו את עצמם על הגבול כדי להגן עלינו".

"בנט, מה כואב לך שיהודים בונים בארץ? לא בשטח פרטי ולא יהיה שום ערבי שיגיד שזה שלו אז מה אכפת לך להשאיר. את הגבעה המסכנה הזאת או שזה פריבילגיה של מחבלים שרצחו יהודים", פנה בארי לרה"מ בכאב.

"לכל השרים והקצינים של הצבא והמשטרה, המפכ״ל ומפקד מגב ועוד המון שאני לא זוכר עכשיו שהיו אצלנו בבית, ובאו לתת כבוד לאבא שלי בואו תסתכלו לי בעיניים ותסבירו לי איך זה מכבד את אבא שלי להרוס גבעה ובית כנסת על שמו, ולפוצץ במכות ילדים שבאו לשמר את השם שלו וליישב את הארץ שלנו. אבל כנראה שלא תבואו כי לא יהיה לכם מה להגיד", חתם בארי רז בכאב.

נעם רז נפתלי בנט בית כנסת הריסת בתים פינוי מאחזים מאחז בלתי חוקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד