ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"אתגרים קשים ביותר"

ניידת משטרה ומעבדת הנשק: הנשיא ביקר במטה הארצי

נשיא המדינה ורעייתו ביקרו במטה הארצי של משטרת ישראל בירושלים | הנשיא: "ביקורת היא דבר לגיטימי ולפעמים אף מוצדק. המשטרה היא גורם חיובי ומטרתו לשמור על אזרחינו ולאפשר להם לעבור חיים שלווים ושקטים"

ניידת משטרה ומעבדת הנשק: הנשיא ביקר במטה הארצי
הנשיא במטה הארצי צילום: חיים צח/לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ביקרו היום (חמישי) במטה הארצי של משטרת ישראל בירושלים. בפתח הביקור, נשיא המדינה ורעייתו התקבלו על ידי מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, וסמפכ"ל המשטרה, ניצב דוד ביתן, במשמר כבוד של שוטרים וסגל הפיקוד הבכיר של המשטרה, בליווי תזמורת המשטרה.

לאחר מכן, צפו נשיא המדינה ורעייתו בתצוגת אמצעים של אמצעי לחימה, כלים ורכבים המשמשים את המשטרה בפעילותה המבצעית. בהמשך, ביקרו במעבדת הזיהוי הפלילי ובמעבדת הנשק, שם הוצגה לשניים עבודת המשטרה בכל הנוגע בפיענוח פשעים, עבירות בתחום הסמים ואמצעי לחימה בלתי חוקיים, תוך שילוב אנשי מקצוע בתחום וטכנולוגיות מתקדמות.

לסיום, קיימו נשיא המדינה ורעייתו פגישה עם מפכ"ל המשטרה, השר לביטחון פנים, עמר בר-לב וחברי סגל הפיקוד הארצי. נשיא המדינה פתח את דבריו ואמר: "משטרת ישראל היא גוף שבלעדיו אין לנו מדינה. אני רואה את שוטרי משטרת ישראל מבוקר עד לילה במקומות רבים, בחום ובקור, באתגרים קשים ביותר. התרשמנו מאוד בסיור, נחשפנו לאתגרים והיכולות הרבות של המשטרה בתחום הטכנולוגי והמדעי. יש לכם רוח מפעמת בארגון, שמבינה כי מטרתו היא לשרת את אזרחי מדינת ישראל, להבטיח את אכיפת החוק ולשמור על הביטחון".

הנשיא הדגיש: "ביקורת היא דבר לגיטימי ולפעמים אף מוצדק. המשטרה היא גורם חיובי ומטרתו לשמור על אזרחינו ולאפשר להם לעבור חיים שלווים ושקטים". לסיום אמר הנשיא: "אני רוצה להודות לכל השוטרות והשוטרים במשטרת ישראל ולסגל הפיקוד הבכיר שלכם. ברצוני לאחל לכם הצלחה ולומר לכם, בשם מדינת ישראל, תודה".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב: אמר: "משטרת ישראל שמה בראש משימותיה בשנת 2022 את ההתמודדות עם הפשיעה ברחוב הערבי. בחלוף מחצית משנת 2022, אין ספק שמשטרת ישראל הצליחה לבלום את ההתדרדרות רבת השנים בפשיעה. לא רק לבלום כי אם גם לצמצם. זה נכון שמתחילת החודש היו לנו לצערי לא מעט אירועי רצח בחברה הערבית, אבל אם אני מסתכל על התקופה המקבילה אשתקד, בתקופה הנוכחית, אז בתקופה הנוכחית יש כ-33 אחוזים פחות אירועי רצח בחברה הערבית. אנו בהחלט במגמה ואנחמו נמשיך להיאבק על מנת לצמצם את הפשיעה הנוכחית".

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי: "זהו כבוד וזכות לנו, למשטרת ישראל, לארח אותך פה במטה הארצי של המשטרה בירושלים. זהו ביקור היסטורי. אנחנו מוקירים את פועלך ותמיכתך במשטרת ישראל לאורך הזמן, ואת כל הדברים שאתה עושה למעננו. חשפנו היום בפניך תמצית קטנה של המשטרה הייחודית בעולם. משטרה שאמונה על ביטחון הפנים של מדינת ישראל ושמתמודדת עם פשיעה, תאונות דרכים, טרור ומגוון רחב של משימות בכל רחבי הארץ. השנה האחרונה הייתה שנה מלאת אתגרים ואירועים שבה שוטרי ישראל עמדו בנחישות בכל החזיתות, שירתו את הציבור והגנו על חייו".




נשיא המדינה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד