כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הדרמה על אדמת טורקיה

בישראל סימנו: זה האיש שאחוז טירוף לפגע בישראלים

בישראל מסמנים את ראש ארגון המודיעין של משמרות המהפכה כאיש שפועל ב'אמוק' על מנת לפגע בישראלים. באיראן קוראים לפטרו על רגע סדרת מחדלים להם הוא אחראי

בישראל סימנו: זה האיש שאחוז טירוף לפגע בישראלים
אילוסטרציה צילום: unsplash

על רקע המצוד של שירותי הביטחון הישראלים והטורקיים אחר חוליות מחבלים בשירות המשטר האיראני, בישראל מצביעים על חוסיין טאייב, ראש ארגון המודיעין של משמרות המהפכה כאיש שעומד מאחורי הניסיונות יוצאי הדופן לפגע בישראלים בטורקיה.

בימים האחרונים מתקבלים דיווחים מתוך איראן אשר מצביעים על קולות מתוך הממסד הביטחוני האיראני שדורשים להדיח את טאייב בעקבות רצף החיסולים המיוחסים, על פי פרסומים זרים, למוסד הישראלי שארגונו לא הצליח למנוע. קולות אלה עולים בעקבות סדרה של מחדלים וכישלונות שלהם אחראי טאייב.

חוסיין טאייב, ראש ארגון המודיעין של משמרות המהפכה

בין המחדלים: העובדה כאמור שהוא וארגונו אינם מצליחים לעצור את סדרת הפעולות בתוך איראן, וכישלונות רצופים לקדם פעולות תגובה מחוץ לאיראן, בדגש על זירת טורקיה.

על פי אותם דיווחים הגורמים מתארים את ההתנהגות של טאייב בימים האחרונים כמו של חיה פצועה אחוזת תזזית, אשר מתוך חרדה עמוקה למעמדו אל מול המנהיג, מנסה בטירוף להוציא בכל מחיר פיגוע נגד ישראלים בטורקיה ובמקומות נוספים.

ניר דבורי מציין ב'חדשות 12' כי טאייב, הידוע באישיותו הקיצונית אשר איננה בוחלת באף אמצעי, מנסה בימים האחרונים לקדם פיגוע בישראלים תמימים בטורקיה, שבעקבותם יוצאות ההוראות המיוחדת לנופשים שם. והוא עושה זאת מתוך מסע מטורף וחולני של מאבק על מעמדו בתוך הממסד הביטחוני האיראני.

איראן משמרות המהפכה טורקיה תיירים ישראלים בחול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד