י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא נמצאה אינדיקציה

החיפושים אחר מוישי קליינרמן: "אין קצה חוט, מלאכת החיפוש קשה"

85 יום לאחר לאחר שנראה בפעם האחרונה - במשטרה מבהירים: "אין קצה חוט לגבי היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן, כל אינדיקציה שעולה נבדקת מיד" | המשטרה ממשיכה בחיפושים בכמה נקודות שונות | מפקד תחנת מודיעין עילית: "לא נמצאה אינדיקציה הממקדת את הכוחות"

החיפושים אחר מוישי קליינרמן: "אין קצה חוט, מלאכת החיפוש קשה"
מוישי קליינרמן צילום: באדיבות המצלם

במשטרה ממשיכים בחיפושים אחר הנער מוישי קליינרמן, שנעדר מביתו מזה 85 יום. זאת לאחר שבשבוע שעבר, לאחר כמעט שלושה חודשים של היעדרות, הורה ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום, על הקמת צוות חקירה מיוחד. קליינרמן נראה בפעם האחרונה במירון ומאז אבדו עקבותיו. "מכיוון שעד כה אין קצה חוט לגבי היעדרותו של הנער, כל אינדיקציה שעולה נבדקת מיד עם קבלתה במקביל למלאכת החיפושים שלא פוסקת", כך מסרה הבוקר (ראשון) המשטרה.

היום פרסמה המשטרה הודעה ולפיה היא מבצעת פעולות רבות, הכוללות סריקת שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של מוישי, ומפעילה לשם כך כוחות רבים של שוטרים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות.

"במקרה של משה, עד כה לא נמצאה אינדיקציה הממקדת את הכוחות בתא שטח מסוים. ועל כן מלאכת החיפוש קשה יותר ומתפרסת בנק' רבות בארץ בהם יכל היה להימצא", מסרה המשטרה. "משטרת ישראל תמשיך לפעול על מנת להשיב את משה מהר ככל הניתן לחיק משפחתו".

תיאורו של מוישי: מבנה גוף רזה, שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה, מעל עינו השמאלית ישנה צלקת בולטת. כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה.

מפקד תחנת מודיעין עילית, סנ"צ אלון כלפון, סיפר הבוקר על הפעולות שמבצעת המשטרה: "התחלנו בחיפושים נרחבים בשני רבדים עיקריים: אחד - חיפוש טקטי בשטח, תוך הסתייעות בגורמי מקצועיים, יחידות צבאיות ואמצעים מיוחדים. חיפושים פיזיים שירדו ירידה לבורות מים, חיפוש במקוואות, בבתי כנסת וקברי צדיקים שאותם הוא נהג לפקוד. כל מקום שהוא היה נסרק וממשיך להיסרק"

"בצד השני", הוסיף כלפון, "אנחנו מנהלים חקירה מסודרת של כלל המרכיבים, אוספים עדויות, מאתרים מצלמות, מכשירי טלפון, עושים התחקות אחורה החל מהרגע שהוא נעדר ולפני. מחדשים קשרים ישנים, אנשים שראו אותו, חברים, מקורבים, משפחה".

"אנחנו כל העת בקשר עם המשפחה, קשר הדוק וחם. שקיפות מלאה וקשר רציף כדי לייצר להם תחושה שאנחנו באמת איתם, אנחנו כל הזמן מחפשים אותו ונמשיך לחפש אותו עד שנמצא אותו", סיכם כלפון.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', המשטרה צפויה להגביר באופן משמעותי את החיפושים אחר הנער מוישי קליינרמן. ביום רביעי האחרון הודיעה המשטרה כי בהמשך למאמצי משטרת ישראל בחיפוש אחר קליינרמן, ובהמשך להערכות מצב תכופות שמקיימים במשטרה אודות היעדרותו, שוחח המפכ"ל עם ראש אח"מ שמינה צוות חקירה מיוחד ביל"פ שומרון (היחידה לחקירת פשעים בשומרון), ולצידו יפעלו צוותי חקירה של אגף החקירות והמודיעין בכדי להתחקות אחר עקבותיו של מוישי.

מוקדם יותר הגיעו רב המשטרה, הרב רמי ברכיהו ורב מחוז ש"י הרב חיים לוי, לפגישה עם בני המשפחה במודיעין עילית. הרבנים עדכנו את המשפחה על המאמצים שעושה המשטרה לאתר את הנעדר, ושמעו מהם על הדאגה הרבה שלא מרפה מהם מאז הפעם האחרונה שראו את מוישי.

יצויין כי מאחורי ההחלטה להקים צוות חקירה מיוחד, עומדת ביקורת קשה שהשמיעה המשפחה בשבועות האחרונים. הטענה העיקרית של המשפחה, שכעת אומצה ע"י המשטרה: חיפושים במקרה חריג כגון זה לא אמורים להתנהל ברמת התחנה, אלא ברמה הארצית. החל מסוף השבוע שעבר מתנהל המבצע לאיתורו של מוישי תחת חסות אגף החקירות והמודיעין בשיתוף מחוז ש"י.

אולי עוד אפשר להציל את מוישי • קרן מיוחדת נפתחה לסיוע בחיפושים - לתרומות>>>

חיפושים איתור נעדר מוישי קליינרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד