כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בניית חנות וירטואלית – איך עושים את זה נכון?

כשיש שפע כל כך גדול של אפשרויות לבנייה של חנות וירטואלית, קל מאוד לאבד את הידיים ואת הרגליים

בניית חנות וירטואלית – איך עושים את זה נכון?
בניית אתרים צילום: FREEPIK

בשיתוף מרקורי

בניית חנות וירטואלית היא החלום של כל מי שרוצה לעשות כסף באינטרנט: בניגוד לחנות רגילה, כאן לא צריך להעסיק מוכרנים ולתת להם בונוסים, לדאוג לשכירות בסוף החודש, לפחד כמעט כל שעה מגניבות מוצרים יקרי ערך והתמודדות עם חברות הביטוח וכל אותן צרות אחרות שמלוות בעלי חנויות פיזיות יום יום.

אבל כשיש שפע כל כך גדול של אפשרויות לבנייה של חנות וירטואלית, קל מאוד לאבד את הידיים ואת הרגליים.

לכן מומלץ להיעזר בחברה מקצועית כמו מרקורי, שלא רק בונה חנויות כאלו, אלא גם משמשת כבית ספר להדרכה בתחום.

וורדפרס או שופיפיי

שתי המערכות הטובות ביותר לצורך בניית חנות וירטואלית הן וורדפרס ושופיפיי. שתיהן מאפשרות לפתוח חנויות בינלאומיות שפונות לכל העולם ומציעות אפשרויות ניהול מתקדמות והפיכת החנות לסוג של קניון וירטואלי של ממש.

יחד עם זאת, הבחירה בוורדפרס מאפשרת לכם גמישות רבה יותר מהסיבה הפשוטה שמדובר במערכת בקוד פתוח והחנות שייכת לכם ורק לכם. בנוסף, וורדפרס כוללת מספר מערכות ייעודיות לצורך בניית אתר מכירות כמו למשל WooCommerce עם מאות הרחבות שונות משל עצמה (בנוסף להרחבות הכלליות של וורדפרס).

מה כולל שירות מקצועי של בניית חנות וירטואלית?

תכנון נכון של חנות אמור לכלול כמה וכמה חלקים:

אפיון החנות – איך יראה כל מסך ומסך בחנות וכיצד ייראו התפריטים שיקשרו ביניהם

עיצוב החנות – הלבשת עיצוב מושך ואלגנטי שמתאים גם למכשירים ניידים (מובייל) על האפיון מהסעיף הקודם.

בחירת מערכת סליקה – למערכת הסליקה יש חשיבות מכרעת על האופן בו יעובדו העסקאות. מערכת סליקה יעילה תאפשר ללקוחות להזמין במהירות בצורה הנוחה להם ביותר

בעזרת הלקוח מרקורי בונה את החנות בצורה הטובה ביותר שתוביל את הלקוח מהעמוד הבית או זה אליו הוא מגיע מכל מקום אחר ברשת אל הקופה בכמה שפחות זמן ולחיצות. 

בנוסף, אנו מלמדים את הלקוחות שלנו כיצד לקרוא את נתוני הכניסות באמצעות מערכת Google Analytics ומראים להם כיצד ניתן לחבר את החנות לגוגל ופייסבוק על מנת ליצור ערוצי מכירה נוספים.

ניתן גם לחבר מערכת דיוור (Email Marketing) שתעדכן את הלקוחות הקיימים על מבצעים ומוצרים חדשים בחנות.

איך בונים אסטרטגיה שיווקית לחנות?

עם כל הכבוד לבניית החנות וכל הצד הטכני, חשוב מאוד לקדם בניית אסטרטגיה שיווקית לחנות ולתכנן מראש את המודל הכלכלי שלה שיאפשר להרוויח ממנה.

לשם זאת יש לעבור כמה שלבים שונים בצורה מסודרת:

סקירת עסק קיים –עסקים קיימים שרוצים להתפרס גם לאונליין חייבים קודם כל לאבחן את מצבם הנוכחי ולזהות מה עובד ומה לא עובד בשיטת המכירות העיקרית שלהן. בניית החנות הווירטואלית היא הזדמנות מצוינת להסיר מכשולים קיימים ולחזק נקודות יתרון שכבר ישנן.

הגברת הנראות ברשת – יש היום ערוצים רבים ושונים שיכולים להגביר את החשיפה של החנות ברשת. לדוגמה, קידום אתרים בגוגל, מודעות פייסבוק, מודעות גוגל, השתלבות בקבוצות פייסבוק באופן אורגני, שיתוף פעולה עם אתרי צרכנות ועוד.

על מנת להגדיל כמה שיותר את הנראות בלי לחרוג מהתקציב, חייבים לתכנן מראש את הערוצים עליהם שמים את הפוקוס, בין היתר באמצעות ניתוח של המתחרים בעלי חנויות דומות. האם שווה להילחם בהם ראש בראש, או אולי דווקא לנסות ולנצל מקומות שהם עדיין לא חדרו אליהם?

הצבת יעדים – אם לא נדע מהם היעדים אליהם אנחנו שואפים כדוגמת הגדלת מספר הלקוחות החוזרים, מחזור עסקאות או רווח גולמי, יהיה קשה לנו לתכנן את האסטרטגיה השיווקית. בניגוד לחנות אופליין, שם השגת היעדים דורשת בעיקר עיון בדוחות כספיים או טבלאות אקסל בלתי נגמרות, באינטרנט קל לראות את כל הנתונים באמצעות מערכת הניהול של החנות ומערכות תומכות כגון Google Analytics.

כל זה נשמע מסובך, וכאן בדיוק למרקורי יש יתרון ענקי לאחר שצברה ניסיון בליווי והבאה של מאות ואף אלפי לקוחות להצלחה, כמו גם עבודה עם כל הכלים בשוק במסגרת בית הספר להדרכה.

אז למה אתם מחכים?! צרו איתנו קשר והצטרפו גם אתם להצלחה!

לתיאום פגישת יעוץ ללא תשלום להקמת החנות האינטרנטית שלכם צרו עימנו קשר ב- 052-8604126

 

בניית אתרים חנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד