כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מכונת הפייק מטורפת"

בחלק הסגור של ישיבת הממשלה: בנט חשף כמה עלה שיפוץ ביתו

ברקע הביקורת הגוברת על עלות המיליונים ששפך משלם המיסים על שיפוץ בית רה"מ ברעננה ועל הסחבת בעבודות השיפוץ בבלפור, ראש הממשלה נפתלי בנט חשף בחלק הסגור של ישיבת הממשלה את עלות שיפוץ ביתו ברעננה, שהפך זמנית למעונו הרשמי. לטענתו מדובר ב-160 אלף ש"ח בלבד ולא במיליונים

בחלק הסגור של ישיבת הממשלה: בנט חשף כמה עלה שיפוץ ביתו
בנט בישיבת הממשלה צילום: Alex Kolomoisky/POOL

שלושה חודשים אחרי הפרסום של הפרשנית הפוליטית של 'חדשות 13' אילה חסון כי בנט ומשפחתו ביקשו שלא לעבור להתגורר במעון הרשמי בירושלים, ואשר על כן נערך בביתם ברעננה שיפוץ נרחב, בעלות של כ-50 מיליון שקל באופן הנוגד את החוק וללא אישורים נדרשים, רה"מ התייחס להאשמות בפעם הראשונה בחלק הסגור של ישיבת הממשלה. 

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון טענה בחלק הסגור של ישיבת הממשלה הבוקר כי "יש מלא פייק ניוז שמפיצים על הממשלה, מכונת הפייק מטורפת". ראש הממשלה נפתלי בנט הסכים עם שאשא ביטון: "כן, זה נורא, מכונת הסתה של ממש, אמרו על השיפוץ כאילו זורם לי כסף בברז, כל השיפוץ בבית היה על חדר ממ"ד שהפכו לעבודה ובטחון בחצר שאכן זה יקר, אבל זו החלטת ביטחון. עלות השיפוץ של הבית שלי היא 160,000 ש"ח, כל היתר זו עלות אבטחה".

דבריו של בנט מגיעים על רקע הביקורת הגוברת בעקבות אי מעבור למעון בבלפור שעומד ריק מזה קרוב לשנה, מאז שראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו פינו אותו ביולי האחרון, ולמרות זאת, עבודות השיפוץ והמיגון שנדרשות על ידי השב"כ בנכס כבר שנים - טרם החלו.

ישיבת הממשלה בית ראש הממשלה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד