ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"הנשיא הנופל"

צפו: כך לועג טראמפ לנפילה של ביידן

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ פרסם ברשת החברתית שבבעלותו סרטון ערוך שלועג לנפילתו של הנשיא ביידן | בסרטון נראה טראמפ כשהוא חובט בעוצמה בכדור שפוגע כביכול בראשו של ביידן הרוכב על אופניו ומפילו ארצה

צפו: כך לועג טראמפ לנפילה של ביידן
ג' ביידן/דולנד טראמפ צילום: מתוך פייסבוק/דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ פרסם ברשת החברתית Truth Social שבבעלותו סרטון מבוים הלועג לנפילתו של הנשיא ביידן מהאופניים בשבת האחרונה. בסרטון נראה טראמפ כשהוא חובט בעוצמה בכדור גולף הפוגע כביכול בראשו של ביידן הרוכב על אופניו ומפילו ארצה.

כזכור, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נפל אתמול מהאופניים במהלך רכיבה בדלאוור, וצלמים תיעדו אותו מוטל על הקרקע. ביידן בן ה-79 נפל במהלך רכיבה ברהובוט ביץ', לשם הגיע לנופש שבו הוא ורעייתו ג'יל מציינים את יום נישואיהם ה-45. אחרי הנפילה הוא מיהר להכריז "אני בסדר", ובתוך דקות אחדות שב לאופניו ורכב מהמקום.

זו אינה הפעם הראשונה בה נראה הנשיא ביידן מועד, בסרטון מפורסם נראה ביידן נופל לא פחות שלוש פעמים בדרכו במדרגות אל מטוס הנשיאות של חיל האוויר הראשון, באמצע המדרגות על השטיח האדום, מעד ביידן על ברכו השמאלית כשהוא עדיין אוחז במעקה ביד ימין, הנשיא קם בחזרה מעד שוב, תפס את ברכו השמאלית ועלה את שאר המדרגות, הסתובב והצדיע לנחתים אמריקאים שהטיסו אותו במסוק לשדה התעופה מהבית הלבן.

 

דולנד טראמפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד