ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
נושא רגיש

העיתון הירדני מחק כתבה שהשוותה את בנט לנאצי

במאמר שפורסם ימים ספורים אחרי תקרית מותה של עיתונאית אל-ג'זירה, שירין אבו עאקלה, בג'נין, הושווה בנט להיטלר והואשם כמי שקיבל את ההחלטה לחסל את אבו עאקלה ומי שהורה למשטרה לפעול בברבריות כדי שהארון שלה ייפול במהלך הלווייתה. לאחרונה המאמר המדובר הוסר מהאתר של העיתון הירדני

העיתון הירדני מחק כתבה שהשוותה את בנט לנאצי
ראש הממשלה, נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לפני חודש התפרסם בעיתון א-ראי הממשלתי בירדן מאמר חריף בעל מוטיבים אנטישמיים נגד ראש הממשלה, נפתלי בנט. הכותב רג'א טלב כינה את בנט בכותרת "הנאצי שחובש כיפה". המאמר פורסם ימים ספורים אחרי תקרית מותה של עיתונאית אל-ג'זירה, שירין אבו עאקלה, בג'נין. במאמר הושווה בנט להיטלר והואשם כמי שקיבל את ההחלטה לחסל את אבו עאקלה ומי שהורה למשטרה לפעול בברבריות כדי שהארון שלה ייפול במהלך הלווייתה.

כעת מתברר כי לאחרונה המאמר המדובר הוסר מהאתר של העיתון הירדני ואין לו שם זכר. כך דווח רועי קייס ב'כאן חדשות' ההערכה שנעשו מאמצים מאחורי הקלעים (מהצד הישראלי) כדי להביא להסרת המאמר מהאתר של העיתון. עיתונאי ירדני אמר ל'כאן חדשות' כי מקרים כאלה שכיחים כאשר מבינים שיש רגישות סביב נושא מסוים ואז מסירים, בייחוד כמו עיתון כמו א-ראי שנחשב לממשלתי וכל דבר שעולה/מוסר מקבל אישור מלמעלה. יש לציין כי אתרי חדשות אחרים בירדן כמו סוכנות עמון ניוז שציטטו את המאמר מהעיתון לא הורידו אותו.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בתחילת המאמר נכתב כי "הקשר של נפתלי בנט ומשפחתו שבאו מקליפורניה לפלסטין בשנת 1967 לא עולה על תוחלת החיים של עץ זית קטן או עץ תאנים שנשתל בכל מקום באדמת פלסטין. הם כמו הרוב המוחלט של מי שמכנים את עצמם 'ישראלים' – אין להם קשר לאדמה הזאת לא לאזור בשום צורה. הם שרידים של כוזרים ממזרח אירופה שאין להם שום קשר בגזע השמי".

בסיום המאמר נכתב כי היטלר ביקש להתאבד על מנת שלא יוצא להורג בכיכר העיר כמו מוסולוני, באשר לבנט, הוא בתחילת חייו ועל כן עליו לדעת שהקלון ימשיך לרדוף אותו בשמה של שירין עד שהוא ייהרג. במאמר גם דובר על כך שבנט מגיע מסביבה עשירה (מיליונר).

נפתלי בנט ירדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד