ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
בין גזרי דשא

זוועה באנגליה: תינוק שזה עתה נולד נמצא בפח אשפה

תושב שעבר ברחוב בגרימסבי שבאנגליה, שמע בכי שבוקע מפח אשפה, ולאחר פתיחת המכסה מצא תינוק בין גזרי דשא עם חבל טבור מחובר. התינוק פונה לבית החולים, אמו נלקחה גם היא לבית החולים, שם היא מטופלת על ידי הרשויות

זוועה באנגליה: תינוק שזה עתה נולד נמצא בפח אשפה
משטרת הומברסייד: אילוסטרציה צילום: משטרת הומברסייד

תינוק שזה עתה נולד נמצא בפח אשפה על גלגלים עם חבל הטבור שלו מחובר. המקרה התרחש בגרימסבי שבצפון מזרח לינקולנשייר, באנגליה. התינוק התגלה בפח עם פסולת גינה, בסביבות השעה 17:00 ביום ראשון האחרון, כך דיווחה התקשורת המקומית. תושב מודאג שמע בכי בוקע מהפח ולאחר פתיחת המכסה מצא את התינוק בין גזרי דשא.

התושב הזעיק את כוחות ההצלה, והם לקחו את היילוד לקבלת טיפול בבית חולים. אמו הצעירה אותרה ונלקחה לבית החולים שם היא מטופלת על ידי הרשויות הרלוונטיות.

לאחר שהוזעקו קצת לפני השעה 17:00 ביום ראשון, משטרת הומברסייד, ומחלקת האמבולנסים של איסט מידלנדס הופיעו לזירה. לפחות ארבע ניידות משטרה היו במקום יחד עם שני אמבולנסים. שוטרים נראו עורכים חקירות, עוברים מבית לבית ומתשאלים תושבים המומים.

פרמדיקים הגיעו למקום תוך דקות ויחד עם המשטרה העמידו מחסום משטרתי. דובר שירות האמבולנס של איסט מידלנדס אמר: "קיבלנו קריאה בשעה 16:58 ב-19 ביוני לכתובת בגרימבסי, המתקשר דיווח על מקרה חירום רפואי. שלחנו שני אמבולנסים עם צוות, ושני חולים נלקחו לבית החולים על שם דיאנה - הנסיכה מוויילס".

אנגליה תינוק בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד