י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מחטף של הרגע האחרון

כלכלת בחירות? ליברמן מתכנן לגעת שוב במחירי הדלק

על רקע פיזור הכנסת המתקרב, הצהיר ליברמן כי באוצר מתכוונים להפחית את המס על הדלק בשקל שלם במקום בחצי שקל | כלכלת בחירות? ליברמן: "אלו מהלכים שהתחלנו לדון בהם לפני ההודעה על פיזור הכנסת"

כלכלת בחירות? ליברמן מתכנן לגעת שוב במחירי הדלק
תור בתחנת דלק צילום: Jamal Awad/Flash90

באוצר מתכוונים להפחית את המס על הדלק בשקל שלם במקום בחצי שקל וזאת עד סוף חודש אוקטובר. נכון לעכשיו אושרה הפחתה של חצי שקל עד סוף יולי.

המחטף של שר האוצר אביגדור ליברמן מגיע על רקע הודעת הקואליציה כי תפזר את הכנסת והליכה לבחירות.

על רקע הטענות כלפיו כי מדובר במחטף של הרגע האחרון הגובל בכלכלת בחירות, השיב ליברמן כי "אלו מהלכים שהתחלנו לדון בהם לפני ההודעה על פיזור הכנסת ואני מתכוון כשר האוצר, למרות שיש מערכת בחירות, להתמקד קודם כל בעבודתי כשר האוצר ולא כיו"ר מפלגה שמתמודדה בבחירות".

כזכור, בשנת 2021 ביקש ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו לקדם את התוכנית הכלכלית למענקים לאזרחים עקב מגיפת הקורונה, אך זו נתקלה בתגובות חריפות משלל גורמים כשהטיעון המרכזי היה "שוחד בחירות".

במסגרת התכנית הציעו נתניהו וכ"ץ לתת 750 שקל לכל אזרח ו-500 לכל ילד מהעשירונים 7 ומעלה, ולדחות את תשלומי המע"מ לעסקים בחצי שנה, ושורות הטבות לעסקים, במטרה להניע את הכלכלה.

"כשיכולתם לעשות את כל הפעולות היפות האלה, בחרתם שלא להעביר תקציב ומנעתם הכל. עכשיו לקראת בחירות פתאום נזכרתם?", תקף בזמנו יו"ר ימינה נפתלי בנט.

מפלגת כחול לבן בראשותו של בני גנץ הגיבה אף היא: "פייק תוכנית כלכלית, שמטרתה לתת שוחד בחירות".

 

איווט ליברמן מחירי הדלק שוחד בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד