י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מכחיש שסוכם על שריון

לוין על השיחה עם סילמן: "מרגיש חובה מוסרית"

אחרי פרסום התיעוד שלו משוחח עם הח"כית הפורשת, בו היא אומרת כי היא הייתה "טובה עד הסוף" - יו"ר סיעת 'הליכוד' אומר כי הוא מרגיש חובה מוסרית להבטיח את העתיד הפוליטי שלה ושל שיקלי | הוא טוען שלא סוכם איתם דבר: "הם עשו בלי לקבל אף הבטחה ובלי שום התחייבות"

לוין על השיחה עם סילמן: "מרגיש חובה מוסרית"
נתניהו ויריב לוין צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חבר הכנסת יריב לוין הגיב היום (שלישי) לתיעוד שפורסם ב'בחדרי חרדים' ובו השיחה בינו לבין עידית סילמן לאחר ההודעה על פיזור הכנסת, ואומר כי הוא מרגיש "חובה מוסרית" לעתידה הפוליטי.

הח"כ המקורב לבנימין נתניהו התייחס לשיחה בינו לבין סילמן, בו היא אמרה כי היא הייתה טובה לאופוזיציה, והודה: "היא עזרה מאוד. אני חושב שיש לא מעט אנשים שזכאים לקרדיט ציבורי גדול, ושנים באופן בולט - שיקלי וסילמן, מגיע להם קרדיט גדול", אמר בראיון לרשת ב'.

לגבי השריונים לשניים ברשימת 'הליכוד' בבחירות הקרובות, לוין טוען כי מגיע להם קרדיט בגלל ש"הם עשו מה שעשו בלי לקבל אף הבטחה ובלי שום התחייבות", אך יחד עם זאת אמר: "אני מרגיש חובה מוסרית להבטיח את זה שהם ימשיכו ויוכלו להיות חלק מהחיים הציבוריים, אני מקווה שתימצא הדרך לעשות את זה".

סילמן ולוין, נזכיר, שוחחו אמש בתום ישיבת ראשי סיעות האופוזיציה כשעה קלה לאחר ההודעה של בנט ולפיד על ההחלטה לפזר את הכנסת. יו"ר הקואליציה לשעבר נשמעת שואלת, "איך הייתי? טובה עד הסוף, נכון?", כשהוא משיב בחיוב.

יריב לוין שריון עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד