י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפור נפל

ברית השנאה התפוררה / שניאור ובר על נפילת הממשלה

באיצטלא של ערכים אוניברסליים, התעללה הממשלה באכזריות ובאטימות אין קץ במשפחות עמלי התורה, בחלשים ובאומללים שאין הפרוטה מצויה בכיסם | עורך 'מרכז העניינים' שניאור ובר, חוגג את נפילת הממשלה

ברית השנאה התפוררה / שניאור ובר על נפילת הממשלה
במסיבת עיתונאים צילום: Ohad Zwigenberg/POOL

הפור נפל: הממשלה סיימה את דרכה. ברית השנאה התפוררה. שנה לאחר כינונה ברוב דחוק ובנוכלות רחבה, נושמת הממשלה בכבדות ובקושי את נשימותיה האחרונות. מאמצי ההחייאה - כשלו. אחרי שנאחזו בקרנות המזבח, בנט ולפיד מבינים שהחגיגה נגמרה. וזו בשורה מצוינת עבור כל אזרח ישראלי שפוי, בטח עבורנו.

כיהודים מאמינים, עלינו לשמוח ולהודות לבורא עולם על שגואל ומושיע אותנו מעולה של הממשלה הרעה, אשר הרימה יד בתורת משה, כרסמה בכל חומה יהודית מבוצרת וניסתה לנתץ את קדשי ישראל. ממשלה ששריה ביקשו לעקור את הכל. כשרות, גיור, שבת, קדושה, עולם התורה, חינוך, הכותל המערבי, על הכל ביקשה הממשלה הזדונית להנחית מהלומות. ברוך השם שלפחות בחלק הארי – לא עלה בידם.

כיהודים חרדים, אין מאושרים מאיתנו על נפילתה של ממשלת הזדון, אשר הגדישה את הסאה בגזירותיה הבלתי נסבלות על הציבור שלנו, באופן מכוון ומוצהר. באיצטלא של ערכים אוניברסליים, התעללה הממשלה באכזריות ובאטימות אין קץ במשפחות עמלי התורה, בחלשים ובאומללים שאין הפרוטה מצויה בכיסם. שמחה כפולה על מפלתם של שונאינו ומגדפנו, דוגמת ליברמן ושותפיו למלאכת השנאה ממרצ, העבודה, יש עתיד וימינה.

לא פחות מהשמחה על מפלתם של מבקשי רעתנו, יכולים אנו כעת לשחרר אנחת רווחה ולהודות לקדוש ברוך הוא על הגזירות האיומות שכבר הונחו על הכוונת ובחסדיו ורחמיו הגדולים ניצלנו מפניהן. אלה גזירות ומזימות איומות, שלו יצאו אל הפועל, היו חלילה מצרות את צעדינו עד מאוד ורומסים אותנו עד עפר.

ברגעים הללו, היהדות החרדית נדרשת להתלכד כאיש אחד סביב המערכה הגורלית על החלפת השלטון והחזרתו לידיים אמוניות. עלינו להשקיע מאמצים כדי למנוע ממי שמבקשים להנציח את המצב הנוכחי ולהשאיר את הנציגות החרדית לעוד שנים רבות עמוק בספסלי האופוזיציה, מלהשיג את שאיפתם.

בעת הזו, על היהדות החרדית כולה להתייצב בחזית אחידה ותקיפה ולנצל כראוי את ההזדמנות שנוצרה עתה להחזיר את הגה הממשלה בישראל לידיים נורמליות. אחרי שספגנו מנחת זרועם, על כולנו להתגייס ולשנס מותניים במטרה להציל את המדינה ואזרחיה מהחורבן שממיטים עלינו חבורת בנט-ליברמן-עבאס ושות'.

חודשים ארוכים ייחלנו לרגע הזה. כל כך ציפינו והתפללנו לסיומו של חלום הבלהות שהתרגש עלינו. כל שנותר עבורנו הוא לתפוס את אומנות אבותינו בידינו, להתפלל ולפעול בכל דרך אפשרית בכדי לשחרר את הגה השלטון מידיהם המסוכנות של ליברמן וכהנא, מלינובסקי וקריב. אסור לנו לתת פרס לאנשי השמאל הקיצוני ולרפורמים, אשר מבקשים לעקור תורה מישראל ולחסל כל סממן יהודי במדינה. המערכה היא – להיות או לחדול.

שניאור ובר ממשלת השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד