י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עושה טובה

שר המים הירדני: "או שנתייבש או שנקנה מים מישראל"

שר המים הירדני אמר כי לארצו אין ברירה, אלא להמשיך לקנות מים מישראל. "הברירה היא או התייבשות ומצב מדאיג מבחינת כמויות המים שיהיו לירדן, או קניית מים מישראל" אמר. חברי הפרלמנט של ירדן שונאים את ישראל ומתבטאים לעיתים קרובות נגד ישראל באופן בוטה

הכנרת: אילוסטרציה
הכנרת: אילוסטרציה צילום: קאדם חולית, איגוד ערים כינרת

‏שר המים הירדני אמר בריאיון כי לארצו אין ברירה, אלא להמשיך לקנות מים מישראל. בתשובה לשאלת המראיין על כך שקניית המים מישראל מתגרה ברגשות של הירדנים לאור מעשי ישראל ששמה את ירדן למטרה, ענה השר כי הברירה היא או התייבשות ומצב מדאיג מבחינת כמויות המים שיהיו לירדן או קניית מים מישראל.

שר המים וההשקיה הירדני, מוחמד אלנג'אר, אמר כי ארצו נמצאת בתהליך של רכישת 50 מיליון קוב מים "ממדינת הכיבוש הישראלי", על פי הסכם שנחתם בעבר הכולל 150 מיליון מ"ק לשנים 2021, 2022 ו-2023.

קבוצת "התנועה למלחמה בנורמליזציה" מצדה גינתה את מה שאמר שר המים, מוחמד אלנג'ר, "על כוונת הממשלה לרכוש כמויות מים מהישות הציונית", וקראה לה "להתבייש בעצמה ולנטוש את הסכמי הבושה עם הכיבוש". השר הירדני הוסיף, בהצהרות בתקשורת, כי הרכישה באה לפצות על המחסור במים בירדן. "ביולי האחרון הודיעו ירדן ומדינת הכיבוש הישראלי כי הגיעו להסכם לפיו הכיבוש ימכור 50 מיליון קוב מים מדי שנה לעמאן". כך מציינת התקשורת הערבית את ישראל.

מים ירדן ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד