י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סופה של ממשלת השיסוי

מליאת הכנסת מצביעה על פיזורה והקדמת הבחירות | שידור חי

ישראל יוצאת לבחירות: מליאת הכנסת מתכנסת הבוקר להצבעה על פיזור הכנסת ה-24 בקריאה טרומית | בשלב זה לא ברור אם בכנסת יצליחו להשלים את החקיקה ב-3 קריאות כבר במהלך היום, או שייאצלו להמתין עד ליום שני | תאריך הבחירות ייקבע בהמשך | צפו בשידור החי  

מליאת הכנסת מצביעה על פיזורה והקדמת הבחירות | שידור חי
הדיון על פיזור הכנסת צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'/דני שם טוב

בשעה זו מליאת הכנסת דנה ומצביעה בהצעה לפיזור הכנסת בקריאה טרומית לקראת ההצבעה הסופית בשבוע הבא ויציאה לבחירות באופן סופי לאחר חגי תשרי.

לאחר ההצבעה היום (רביעי) הליך החקיקה ימשיך בוועדת הכנסת אז יקבע גם תאריך הבחירות באופן סופי.

צפו:

חבר הכנסת יריב לוין אמר בדיון: "לפני כשנה הושבעה בכנסת הממשלה הגרועה בתולדות ישראל. ממשלה שקמה על בסיס שנאה עיוורת ומעילה חסרת תקדים באמון הבוחרים. השארנו לכם מדינה משגשגת. עבור כמה פוליטיקאים קטנים, שהקנאה העבירה אותם על דעתם, זה היה קשה מדי".

"יחד הקמתם ממשלה חלשה, כושלת, ומעל הכל מפלגת ומסכסכת. אין זה פלא שגם אקורד הסיום שלכם, נעשה באופן מחפיר. לפיד ובנט ברחו מהספינה הטובעת, והכריזו על פירוק הממשלה מאחורי גבם של שותפיהם, שהלכו וממשיכים ללכת אחריהם כעדר כבשים", תקף.

חבר הכנסת בועז טופורבסקי אמר: "האופוזיציה עדיין מעכבת את ההחלטה ללכת לבחירות, זו אופוזיציה שהתאהבה בלתקוע את המערכת השלטונית. אם האופוזיציה רוצה, יש תאריך מוסכם כבר היום, אבל האופוזיציה מעמידה תנאים מושחתים בשביל להגיע לתאריך מוסכם."

מליאת הכנסת פיזור הכנסת הצבעה שידור חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד