י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מתי יכריע אם יתמודד

מתיחות בין בנט לשקד על רקע ההתפזרות: זה מה שטען להגנתו

האם נפרדים דרכיהם של בנט ושקד אחרי עשור כצמד פוליטי? לפי דיווח הערב, בין השניים שוררת מתיחות על רקע התפזרות הכנסת בעודה נמצאת בחו"ל והצבת המהלך כעובדה מוגמרת ולא כהתייעצות | בנט הודיע לתומכיו כי יקבל החלטה אם להתמודד בבחירות, רק אחרי ההתפזרות

מתיחות בין בנט לשקד על רקע ההתפזרות: זה מה שטען להגנתו
נפתלי בנט צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס בשיחות ביממה האחרונה לסוגיית עתידו הפוליטי בבחירות ואלה ואמר לחבריו: "אחליט האם לפרוש מהחיים הפוליטיים אחרי פיזור הכנסת אבל לא אמרח את ההחלטה, אקבל אותה בתוך מספר ימים", כך מדווח מיכאל שמש ב'כאן 11'.

במקביל שוררת מתיחות בין נפתלי בנט לבת בריתו הפוליטית מיום כניסתם לפוליטיקה, איילת שקד על כך שלא המתין לחזרתה ארצה ממרוקו ואז לפרסם את ההחלטה לפזר את הכנסת. לפי הדיווח, בשיחה בין השניים השבוע הסביר בנט לשרת הפנים שבמרוקו למה לא היה יכול לחכות עם ההכרזה על פירוק הממשלה עד לחזרתה ממרוקו.

לטענת בנט, ניר אורבך איים לפזר את הכנסת כבר השבוע. אלא שאורבך טוען מצידו שהתקשר לבנט ואמר לו בפירוש שלא יפזר השבוע את הכנסת אלא רק בשבוע הבא. כך גם התחייב אורבך לשקד לפני שטסה למרוקו.

בנט כנראה מנסה לפייס את שקד לא בטוח שזה יעזור. לשכת בנט מכחישה את הדיווח ואילו מצדה של שקד לא נמסרה תגובה.

ובאשר לעובדות, תבחרו למי להאמין. ח"כ ניר אורבך אומר בראיון ל'מקור ראשון' שיפורסם מחר כי "ה'מכה בפטיש' הייתה השיחה שלי איתו ביום שני בבוקר. הוא הבין שאני נחוש בדעתי. התשובה שלי הייתה מאוד ברורה, שבשבוע הבא אני מצביע בעד פיזור הכנסת. אמרתי לו גם 'תקנות יו"ש לא יעברו, אני רואה שזה לא מתקדם לשום מקום'. ואז הוא זרק לי, 'ואם אני כן אצליח להביא 60 תומכים?' אמרתי לו 'לא'. טענתי שהתקנות הן רק סימפטום, לא הבעיה. הבעיה שלנו היא שיש לנו קואליציית 60 שלא מסוגלת להעביר את הדברים האלה. ככה השיחה הסתיימה, והוא הלך לדרכו", כך אורבך על שיחתו הקשה עם נפתלי בנט.

בתוך כך, איילת שקד התייחסה אתמול לדיווחים אודותיה ושיגרה הקלטה לפעילי המפלגה שבה אמרה: "פעילים יקרים שלנו, כאן אילת שקד ממרוקו, אני רואה את כל העבודה שאתם עושים ברשתות וזה חשוב. זו תקופה קצת קשה עם הרבה חוסר ודאות והמון ספינים ושקרים בתקשורת ובעיקר ברשתות אז תתעלמו מהכל יש לנו אחלה נבחרת ואתם עושים העבודה מדהימה". 

 

נפתלי בנט אילת שקד מפלגת ימינה ניר אורבך בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד