י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נערכים לבחירות

גדעון סער ייעתר להצעה המעניינת של גנץ? | זו ההחלטה של שקד

גנץ הציע לשר המשפטים סער לרוץ יחד בבחירות הקרובות. לטענת גנץ, השלם, גדול מסך חלקיו. הצעה רשמית שכזו תעלה על השולחן רק לאחר פיזור הכנסת | דווח כי השרה איילת שקד מבחינתה החליטה שתעמוד בראשות מפלגת ימינה ותבהיר שהיא אינה פוסלת ישיבה עם בנימין נתניהו

גדעון סער ייעתר להצעה המעניינת של גנץ? | זו ההחלטה של שקד
סער וגנץ צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שר המשפטים ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער, שבסקרים האחרונים ניצב ממש על גבול החסימה, קיבל הצעה משר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ לבחון אפשרות לריצה משותפת בבחירות - כך פרסם עמית סגל בחדשות 12. לטענת גנץ ריצה משותפת של שניהם תייצר אפקט חזק יותר מאשר ריצה נפרדת. אך מטבע הדברים כל חיבור לא יתרחש לפני פיזור הכנסת.

השרה איילת שקד נפגשה ביום שישי עם ראש הממשלה נפתלי בנט, לראשונה מאז פירוק הממשלה. בריאיון לרינה מצליח אמרה שקד כי "אפסו הסיכויים לממשלה חלופית והולכים לבחירות". לדבריה, אם בנט לא ירוץ - היא תעמוד בראשות ימינה ותרוץ איתה בבחירות.

בנוסף דווח כי שקד החליטה שתעמוד בראשות ימינה ותבהיר שהיא לא פוסלת את בנימין נתניהו, שהוא האפשרות הראשונה מבחינתה. היא מסבירה שתנסה להיות ביתם של אלה שמצד אחד לא היו מרוצים מהממשלה הנוכחית, אבל מצד שני לא רוצים להצביע לליכוד או למפלגת הציונות הדתית.

גדעון סער בני גנץ בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד