י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מודאגים מהיכולות שלו

יועצי ביידן מנחים אותו בכל צעד שהוא עושה

עוזריו של ביידן צמודים אליו מאד ונותנים לו הנחיות לכל דבר שהוא עושה. יועצי ביידן שולטים בכל מהלך, אפילו מזכירים לו לומר 'שלום'. העוזרים של הנשיא מודאגים כל כך מהיכולת שלו כשהוא מופיע בפומבי. דווח כי ביידן מקבל דף מסרים מדויק איך עליו להתנהג

יועצי ביידן מנחים אותו בכל צעד שהוא עושה
הנשיא ביידן והפתק צילום: צילום מסך

בסוף השבוע פורסם בארה"ב תמונה של ביידן, מחזיק בדף עם הוראות ספציפיות ביותר. כותרת הדף היא "רצף אירועים", והמילה "אתה" מופיעה לאורך הרשימה. הרשימה אפילו מזכירה לנשיא לומר "שלום". רשימת ההנחיות כוללת: "אתה נכנס לחדר רוזוולט ואומר שלום למשתתפים, אתה מתיישב, אתה נותן הערות קצרות".

הנשיא ביידן הרים ביום חמישי האחרון מבלי משים דף מסרים מפורט שהוכן על ידי הצוות שלו, המורה למנהיג להגביל את דבריו ל"2 דקות". הרפובליקנים מאשימים לעתים קרובות את הנשיא בן ה-79 בסניליות.

הצלם שתיעד את האירוע לכד את אחד הדפים שבהם השתמש ביידן במהלך הפגישה: פתק שכותרתו "הנשיא" עם כותרת האירוע, ואחריו הוראות חדות לכאורה עבור ביידן. ביידן נשא דברים בפגישה עם בכירי התעשייה ביום חמישי האחרון, והתנהל על פי דף מסרים ברור מאנשיו, כולל מתי לשתוק ומתי ללחוץ יד ומתי לעמוד ומתי לשבת.

לפי הדיווחים, לאחרונה ביידן תקף את הצוות שניסה לשלוט במסרים שלו עד כדי כך שהם אפילו סותרים את התבטאויותיו הפומביות הבלתי צפויות מבלי לבדוק איתו. לפי הדיווחים, ביידן הזכיר לצוות כי הוא הנשיא לאחר שאמרו שהוא לא התכוון למה שאמר כשקרא להסיר את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מהשלטון בגלל פלישת רוסיה לאוקראינה.

רפובליקנים דמוקרטים ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד