י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במשך מס' שנים

יועץ המשכנתאות חשוד שהעלים מאות אלפי שקלים

יועץ משכנתאות מאשדוד נחקר בחשד להעלמת הכנסות במאות אלפי שקלים | בעקבות החשד נגדו נפתחה חקירה, נערכו חיפושים ונתפסו באמצעות צו בית משפט מסמכים בביתו של החשוד ואצל מייצגיו מול רשויות המס

יועץ המשכנתאות חשוד שהעלים מאות אלפי שקלים
אילוסטרציה צילום: pexels

יועץ משכנתאות מאשדוד נחקר ביום חמישי במסגרת חקירה של פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום. הוא חשוד כי בשנים 2015-2019 לא דיווח על מלוא הכנסותיו לרשויות המס. מהחקירה עולות ראיות לכאורה להעלמות מס במאות אלפי שקלים.

במסגרת פעילות שביצע פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום, עלה חשד כי היועץ אינו מדווח על מלוא הכנסותיו. בעקבות החשד נפתחה חקירה, נערכו חיפושים ונתפסו באמצעות צו בית משפט מסמכים בביתו של החשוד ואצל מייצגיו מול רשויות המס.

מממצאי החקירה עולה עד כה, כי החשוד ניהל עסק לייעוץ משכנתאות בשנים 2015-2016 מבלי שפתח תיק במס הכנסה וכי בשנים אלה הופקדו לחשבונו סכומים של למעלה מ-250 אלף ₪. כמו כן, עולה כי החשוד לא הוציא חשבוניות החל מסוף שנת 2017 ועד לסוף שנת 2019.

במסגרת החקירה הוצאו צווים לבדיקת חשבונות הבנק של החשוד ומניתוח שלהם עולה כי בשנים 2015-2019 הופקדו בחשבונו למעלה מ-4.5 מיליון ₪, כאשר דיווחיו לרשות המסים מאותן שנים הגיעו לסך של כ-266 אלף ₪ בלבד. החשוד הובא ביום חמישי בפני בית משפט השלום בירושלים והוטלו עליו תנאים מגבילים. חקירתו נמשכת.

 

העלמת מס יועץ משכנתאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד