י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ההתכתבות נחשפת

אמסלם תקף את נתניהו: "עושה עלינו סיבוב"

אחרי ההתנערות החריפה של נתניהו נגדו, לאחר שאמר כי הוא לא פוסל ישיבה עם רע"מ אם לימין יהיו 61 אצבעות, חבר הכנסת דוד אמסלם תועד מתכתב בוועדת החוקה ותוקף את ראש האופוזיציה: "הכלבים נובחים והשיירה עוברת"

אמסלם תקף את נתניהו: "עושה עלינו סיבוב"
בנימין נתניהו/דוד אמסלם צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

העימות בליכוד בין ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, לחבר הכנסת דוד אמסלם מתחמם, לאחר שהאחרון תקף את אמסלם שהודה כי הוא לא פוסל ישיבה עם רע"מ באם הימין ישיג 61 מנדטים.

ב'חדשות 13' נחשף הערב תיעוד של התכתבות שבה אמסלם תוקף את נתניהו: "עזוב, נתניהו עושה עלינו סיבוב. אנחנו הבהרנו את דברנו, בזה הסתיים הנושא. הכלבים נובחים והשיירה עוברת", כתב לאדם שאיתו התכתב תוך כדי דיון בוועדת החוקה של הכנסת.

מאוחר יותר הוא התראיין על כך בראיון ל'גלי ישראל', ותקף את ההודעה שפרסם נתניהו מבלי לדבר איתו קודם לכן וללבן את הדברים: "מה זה 'נדהמתי'? תרים אליי טלפון. תגיד שאתה לא מסכים. הוא לא התקשר, והוא עושה את זה לא בפעם הראשונה. אני אשמח לשמוע את נתניהו בנושא של הרפורמה במערכת המשפט", אמר.

בראיון ל'ערוץ 12' הבוקר אמר הח"כ: "מפלגות אנטי-ציוניות לא יכולות להיות חלק מהממשלה, כל עוד הממשלה לא מונה 61. אם מנסור עבאס רוצה להצטרף לאחר שיש לנו 61, אהלן וסהלן. אנחנו לא יכולים להישען עליו. היהודים נכון להיום לא יכולים להישען על מפלגה אנטי-ציונית".

דודי אמסלם הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד