י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ממשיך להסית ולהחרים

ליברמן: "אתנגד לממשלה עם החרדים והדתיים"

שר האוצר אביגדור ליברמן ממשיך בקו הניצי האנטי-דתי ובישיבת סיעת 'ישראל ביתנו' הודיע כי יחרים ממשלה משותפת עם החרדים והדתיים | "מבחינתי 'הציונות הדתית' הם לא ציוניים, הם פועלים בניגוד מוחלט לתפיסה הציונית, הם רוצים מדינת הלכה", אמר ליברמן

ליברמן: "אתנגד לממשלה עם החרדים והדתיים"
ליברמן בישיבת הסיעה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

על רקע הבחירות הקרבות, שר האוצר אביגדור ליברמן הבהיר היום (שני) בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו כי "אנחנו תומכים בהקמת ממשלה וקואליציה ציונית שמורכבת ממרצ ועד ימינה. ליברמן הוסיף, "אני משתדל להיות ריאלי, אבל באופן כללי אנחנו בבחירות ולפי ההתנהלות בכנסת כולם עמוק בקמפיין. לא רואה ממשלה חלופית. "עלות הבחירות היא 2.4 מיליארד ש״ח", אמר ליברמן. "אני מקווה שמי שאחראי על ההוצאה המיותרת הזו ישלם על כך בבחירות".

ליברמן המשיך בניסיונותיו "לחנך" את הציבור החרדי: "אני מקווה שכל מערכת החינוך החרדית תרים את הכפפה וכולם יתחילו ללמוד לימודי ליב"ה. זה הדרך לצאת ממעגל העוני". 

הוא המשיך בקו המסית, המחרים והמפלג כשהוא פוסל את המפלגות הדתיות והחרדיות: "אנחנו תומכים בהקמת ממשלה ציונית שמורכבת מכל המפלגות ממרצ ועד לימינה. הציונות הדתית היא מפלגה אנטי ציונית שדוגלת במדינת הלכה, זה ניגוד מוחלט לתפיסה הציונית. לא נשב עם ש"ס ויהדות התורה".

אביגדור ליברמן הדרת חרדים בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד