י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אזהרה לנוסעים

תביעה נגד חברת תעופה שמכרה מזון עם תווית כשרות מזויפת

מערכת כשרות תבעה את חברת התעופה 'ג'ט בלו' בבית המשפט הפדרלי בניו ג'רזי ביום חמישי האחרון, בטענה שהחברה השתמשה שלא כדין בסימנים המסחריים שלה כדי לפרסם מזון ככשר אף שלא קיבלה אישור עליו

תביעה נגד חברת תעופה שמכרה מזון עם תווית כשרות מזויפת
מטוס: אילוסטרציה צילום: Pixabay

חברת התעופה 'ג'ט בלו' מניו יורק, נתבעת על כל שהיא מוכרת חטיף שלדבריה מאושר על ידי גוף הכשרות של Kof-K, אך בפועל ללא הסכמת חברת הכשרות. כך דווחה סוכנות הידיעות רויטרס. לטענת גוף הכשרות Kof-K, הם מעולם לא אישרו לתייג את המוצרים שלהם לחברת JetBlue ככשרים, וגם לא נתנו לחברת התעופה הרשאה להשתמש בסימנים המסחריים שלה, כך על פי התביעה.

דובר חברת 'ג'ט בלו' (JetBlue) אמר ביום שישי האחרון כי חברת התעופה חוקרת את הטענות. עורך הדין של גוף הכשרות סירב להגיב.

חברת הכשרות Kof-K, שבסיסה בניו ג'רזי, מאשרת מוצרים כשרים בארה"ב ובעולם. תפריט חברת התעופה מפרט את חטיפי הארטישוק ב"קופסת החטיפים בהשראה ים תיכונית" כ"כשרות מאושרת על ידי KOF-K". התפריט מציע גם כמה חטיפים אחרים שלדברי החברה מאושרים על ידי גופי כשרות אחרים.

גוף הכשרות Kof-K האשים את חברת התעופה בהפרה ובשימוש סימני מסחר בשמה ובלוגו שבו היא משתמשת כדי לסמן מוצר שאושר. כמו כן, נטען בכתב התביעה, כי חברת התעופה עוסקת בהונאות צרכנים על פי חוקי ניו ג'רזי. גוף הכשרות דורש פיצוי כספי, וביקש מבית המשפט לאלץ את חברת התעופה להוציא את החטיפים ולהפסיק להשתמש בסימני המסחר שלה.

כשרות חברת תעופה תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד