כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"לא בכיס של אף אחד"

"אמירה לא חברית": גפני מתייחס להתבטאות של הח"כ מהליכוד

ח"כ משה גפני הגיב לדבריו של ח"כ מיקי זוהר מהליכוד שאמר היום כי "החרדים יישבו עם הליכוד - כמו ילדים טובים", וכינה אותה "אמירה לא חברית" | גפני ציין בדבריו כי "ביהדות התורה אמנם מעדיפים ממשלה בראשות נתניהו, אך הם צריכים לדעת שאנחנו לא בכיס של אף אחד"

"אמירה לא חברית": גפני מתייחס להתבטאות של הח"כ מהליכוד
מיקי מכלוף זוהר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני התייחס היום (שני) לאמירה המקוממת של ח"כ מיקי זוהר מהליכוד כלפי חברי הכנסת החרדים, ואמר בראיון ל'בחצי היום' בכאן רשת ב': "אנחנו לא נהיה ילדים טובים, יש לנו את העמדות שלנו. אנחנו רוצים שנתניהו יהיה ראש הממשלה, אבל כל הספינים לגבי עם מי נשב - אנחנו עם הליכוד, למרות האמירה הלא חברית הזו"‎

"אני עדיין רואה אפשרות לממשלה חלופית ולא בחירות", אמר ח"כ גפני והוסיף כי הוא אמנם פחות אופטימי מבשבוע שעבר אבל עדיין עושה כל מאמץ. אני לא מזלזל בבעיות, יש לגוש שלנו רוב מוצק בכנסת ואם כולם היו יחד היה אפשר להרכיב ממשלה‎" הוסיף גפני.

זוהר, התראיין הבוקר לרדיו 103FM ואמר כי החרדים עם כל הכבוד, עושים שגיאה עצומה באמירתם כי גנץ יהיה ראש הממשלה הבא, ח"כ זוהר התבטא בחריפות ואמר כי הם פוגעים בסיכוי שלהם להיות בקואליציה. "בני גנץ לא יהיה ראש ממשלה", הכריז זוהר והוסיף, "אגיד גם מה יעשו החרדים - כמו ילדים טובים הם יישבו איתנו בקואליציה" כאמור, גפני יצא חוצץ נגד האמירה.

משה גפני מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד