י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
אימה בגרמניה

דפק בדלתות ודקר את השכנים שפתחו את הדלת

גבר השתולל עם סכין במרכז למבקשי מקלט בגרמניה, אדם אחד נרצח ולפחות חמישה נוספים נפצעו במרכז הפליטים. הדוקר דפק על דלתות במקלט ודקר את התושבים, החשוד בן ה-31 נעצר מול מרכז הפליטים זמן קצר לאחר מכן, הוא לא התנגד למעצר

 דפק בדלתות ודקר את השכנים שפתחו את הדלת
מעצר בגרמניה: אילוסטרציה צילום: משטרת ראבנסבורג גרמניה

טרוריסט חמוש בסכין דקר מספר אנשים במרכז למבקשי מקלט בעיר ראבנסבורג במדינת באדן וירטמברג בדרום גרמניה, הרג אדם אחד ופצע לפחות חמישה בני אדם. כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים.

סוכנות הידיעות הגרמנית DPA דיווחה אתמול (שני) כי התוקף תושב המקלט, דפק על דלתות חדרי הבניין בקרסברון שעל אגם קונסטנץ, ביום ראשון בערב. ובעת שהתושבים פתחו את דלתותיהם בסביבות השעה 22:00, הוא דקר אותם.

אדם אחד מת מפצעיו מיד, פצוע קשה אחד הוטס לבית חולים, וארבעה פצועים נוספים פונו לבית החולים באמבולנס. שוטרים עצרו גבר בן 31, ששמו לא נמסר בהתאם למדיניות הפרטיות הגרמנית, מומחים לזיהוי פלילי עדיין חקרו את המקום שעות ארוכות.

ראש העיר דניאל אנזנספרגר כתב בפייסבוק שהוא בהלם ממה שקרה: "מחשבותיי עם הקורבנות ומשפחותיהם. אני רוצה להודות לכל שירותי החירום וההצלה מהמשטרה, מכבי האש ושירות ההצלה". מהמשטרה נמסר כי טרם נקבע מניע לתקיפה.

גרמניה טרור פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד