כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בתוך זמן שיא

פורסמו תוצאות מבחני הרבנות מועד ניסן תשפ"ב

מחלקת הבחינות של הרבנות הראשית פרסמה במהלך סוף השבוע האחרון את תוצאות מבחני הרבנות שנערכו במועד ניסן תשפ"ב תוך 44 ימי עבודה. מדובר בזמן שיא ממועד קיום הבחינה 

פורסמו תוצאות מבחני הרבנות מועד ניסן תשפ"ב
בחינות לרבנות הראשית צילום: ארכיון בחדרי

מחלקת הבחינות של הרבנות הראשית פרסמה במהלך סוף השבוע האחרון את תוצאות מבחני הרבנות שנערכו במועד ניסן תשפ"ב, בתוך זמן שיא של כחודשיים מקיום הבחינה. במועד המבחן האחרון שנערך בחודש ניסן תשפ"ב, ניגשו למעלה מ-3800 נבחנים בנושאי הבחינות השונים ברבנות ובדיינות.

הציונים במבחני הרבנות פורסמו בתוך 44 ימי עבודה (בעוד שהרבנות הראשית מחויבת לפרסום התוצאות בתוך 90 יום), זאת בין היתר בעקבות שיפורים רבים שהוכנסו במחלקת הבחינות וייעול הליך הבדיקה. פרסום הציונים, תוך זמן קצר, מאפשר לנבחנים להיערך, במידת הצורך, לבחינה חוזרת במועד העוקב.

ברבנות הראשית מציינים בסיפוק את איכות השירות הניתן לנבחנים, את ייעול המערכות ואת הפקת הלקחים בכל מועד בחינה, יחד עם האמון הרב שיש לתעודות ההסמכה של הרבנות הראשית אשר בא לידי ביטוי בכמות הנבחנים ההולכת וגדלה ממועד למועד.

מנכ"ל הרבנות הראשית (בפועל) הראל גולדברג מסר: "אנו שמחים מאד על הזכות לשפר באופן מתמיד את השירות לנבחנים. אבקש להודות לעובדי ועובדות מחלקת הבחינות היקרים שבלי מסירותם וחריצותם זה לא היה קורה".

את הציונים ניתן לקבל ע"י מערכת מרמנת או דרך אתר הרבנות הראשית לישראל.

מבחנים רבנות הרבנות הראשית לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד